گوشی هوشمند سه تاشو هوآوی با برآمدگی بزرگ دوربین عقب و سه پنل فوق نازک «ساندویچ» که در دستان مدیران شرکت دیده می شود

گوشی هوشمند سه تاشو هوآوی با برآمدگی بزرگ دوربین عقب و سه پنل فوق نازک «ساندویچ» که در دستان مدیران شرکت دیده می شود

ریچارد یو، مدیر عامل سابق گروه مصرف‌کننده هواوی، قبلاً با گوشی هوشمند سه تایی شایعه‌ای که در پرواز بود و از دستگاه استفاده می‌کرد، دیده شده بود. در آن زاویه خاص، به نظر می رسید که او از یک میز کاملاً کاربردی استفاده می کند. با این حال، همان دستگاه دوباره در دستان مدیر اجرایی مشاهده شد، کاملاً بسته شد و ما کاملاً از آنچه مهندسان هواوی توانسته اند به دست آورند تحت تأثیر قرار گرفته ایم. به هر حال، اگر به تصاویر دقت کنید، کل گوشی هوشمند دارای سه نمایشگر نازک به اندازه تیغ است که روی هم قرار گرفته اند تا کل بسته را کامل کنند.

هر نمایشگر گوشی هوشمند سه تایی هوآوی برای حفظ ضخامت کافی در هنگام تا شدن دستگاه می تواند نازک باشد

تلفن‌های هوشمند تاشو مدت‌هاست که نقطه قوت هواوی بوده‌اند، اما این اولین باری است که این شرکت با عرضه یک گوشی دارای سه صفحه نمایش قمار می‌کند. طبیعتاً برخی از طراحان با استعداد و مهندسی هوشمندانه برای نازک بودن نمایشگرها الزامی هستند، در غیر این صورت ضخامت گوشی هوشمند از کنترل خارج می شود. با این حال، شایعه قبلی ادعا کرد که این شرکت با مشکلات بهینه سازی حرارتی و نرم افزاری مواجه شده است. /a> با گوشی هوشمند سه تایی، احتمالاً به دلیل فرم منحصر به فرد آن، که منجر به تأخیر آن می شود.

اگر به پشت گوشی هوشمند نگاه کنید، می‌بینیم که یک برآمدگی برجسته در دوربین عقب وجود دارد که نشان می‌دهد Huawei ممکن است گوشی هوشمند سه‌گانه خود را با برخی از سنسورهای توانمند تجهیز کند. به نظر می رسد که برآمدگی بیش از حد به بیرون بیرون زده است، احتمالاً به این دلیل که فضای کمی در داخل پوسته بیرونی وجود داشته است. حدس ما این است که وقتی گوشی هوشمند سه تایی به طور کامل تا شود، نمی تواند ضخیم تر از گلکسی زد فولد 6 باشد، اما تنها زمانی که دستگاه رسماً در اینجا باشد می توانیم حکم رسمی بدهیم.

بر اساس شایعات قبلی، هوآوی در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید این گوشی هوشمند بود و تنها نمونه اولیه آن تقریباً 5000 دلار قیمت دارد. با توجه به اینکه دوره تولید ممکن است کوچک باشد، هواوی می‌تواند قیمت گوشی هوشمند سه تایی را تعیین کند. قیمت کمی بیش از 4000 دلار، که هنوز هم بیش از دو برابر گرانتر از Galaxy Z Fold 6 است. از طریق سرعت آن با آزمایش میدانی. امیدواریم به زودی به هدف تولید انبوه برسد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل