کیم کارداشیان و شریک اپل برای معرفی سه رنگ جدید و خیره کننده از Beats Studio Pro

کیم کارداشیان و شریک اپل برای معرفی سه رنگ جدید و خیره کننده از Beats Studio Pro

اپل در سال 2022 با کیم کارداشیان برای مجموعه ای از گزینه های رنگ خنثی برای Beats Fit Pro، و کمپین شروع به کار کرد. اکنون، این شرکت دوباره به عنوان بخشی از کمپین Beats x Kim خود با کیم همکاری کرده است تا مجموعه رنگ‌های مشابهی را برای هدفون‌های Beats Studio Pro ارائه دهد.

اپل با همکاری کیم کارداشیان گزینه های رنگی جدیدی را برای هدفون Beats Studio Pro خود معرفی می کند

اپل در کمپین جدید خود سه گزینه رنگی جدید را برای Beats Studio Pro معرفی کرده است، از پالت امضای کارداشیان که شامل Moon، Dune و Earth می شود. Beats Studio Pro هدفون‌های روی گوشی جدید این شرکت است که با جدیدترین داخلی‌ها به‌روزرسانی شده است و مطابق با AirPods است. این ویژگی‌های سطح بالا و چشم‌اندازی شیک و رنگارنگ را ارائه می‌دهد، به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت با کیم کارداشیان همکاری کند.

کیم کارداشیان گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که این سه رنگ محبوب و شیک را به نمادین ترین و پیشرفته ترین هدفون Beats می آوریم.” “استودیو بیتز همیشه یک بیانیه مد بوده است، بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا ببینم همه آنها را چگونه سبک می کنند.”

Apple’s Beats Studio Pro دارای قابلیت حذف نویز فعال و مدل‌های مختلف شفافیت همراه با صدای فضایی شخصی شده با پشتیبانی از ردیابی پویا سر است. همچنین کیفیت صدای بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد و باتری آن تا 40 ساعت کار می کند. استودیو پرو همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و USB-C برای اهداف شارژ در ارتباط با بلوتوث کلاس 1 است.

اپل مدتهاست که در حال آماده شدن برای این همکاری بوده است و به غیر از کیم کارداشیان، این شرکت همچنین با جیمی فالون در کمپین Beats x Jim همکاری کرده است. با این حال، این کمپین موفق نشد، زیرا این کمپین همچنین شامل یک نوع زرد خردلی از Beats Studio Pro بود.

اگر دوست دارید، هدفون Beats x Kim Studio Pro با قیمت 349.99 دلار از طریق فروشگاه آنلاین در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، هنگ کنگ ، و مناطق دیگر. همچنین می توانید از طریق آمازون گزینه های رنگی جدید Studio Pro را دریافت کنید. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری را در مورد هدفون به اشتراک خواهیم گذاشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل