5ire شبکه اصلی ترکیبی لایه 1 را پس از 1 میلیون تراکنش آزمایشی راه اندازی می کند

5ire شبکه اصلی ترکیبی لایه 1 را پس از 1 میلیون تراکنش آزمایشی راه اندازی می کند

استارت‌آپ بلاک‌چین 5ire شبکه اصلی خود را پس از یک مرحله آزمایشی موفقیت‌آمیز با هدف بازتعریف تأثیر زیست‌محیطی بلاک چین راه‌اندازی کرده است.

پلتفرم بلاک چین Layer-1 5ire شبکه اصلی خود را پس از یک مرحله شبکه آزمایشی موفقیت آمیز راه اندازی کرده است و ماموریت خود را برای ایجاد پایداری محیطی blockchain. در یک بیانیه مطبوعاتی در 15 اوت که با crypto.news به اشتراک گذاشته شد، 5ire اظهار داشت که راه اندازی پس از آن انجام می شود که شبکه آزمایشی آن بیش از یک میلیون تراکنش زنجیره ای را در ماه اول خود ثبت کرد.

این شبکه ادعا می‌کند که می‌تواند تا ۱۵۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند، ۵۰٪ هزینه‌های گاز را به کاربران برمی‌گرداند، و دارای مکانیزم اثبات سهام پایدار است که به اقدامات آگاهانه از محیط‌زیست پاداش می‌دهد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است

معماری زنجیره دوگانه پلتفرم – سازگار با ماشین مجازی اتریوم – به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز با تأثیرات زیست محیطی مثبت ایجاد کنند.

“هدف اصلی ما ساختن یک محصول طولانی مدت و پایدار با سابقه اثبات شده است.”

Pratik Gauri، یکی از بنیانگذاران 5ire

بلاک چین سازگار با محیط زیست

شبکه از رمز بومی خود که “5ire Coins” نامیده می‌شود، استفاده می‌کند تا کاربران را تشویق کند تا به 5ire به‌عنوان تأییدکننده یا نامزد بپیوندند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، در حالی که اعتبار سنجی ها می توانند با تأیید تراکنش ها و تولید بلوک های جدید جوایزی کسب کنند، نامزدها می توانند با انتخاب و حمایت از اعتبار سنجی ها با سکه های 5ire شرط بندی شده خود، جوایزی کسب کنند.

این شرکت ادعا می‌کند که توزیع پاداش مبتنی بر «پایبندی به پروتکل شبکه» و تعهد به شیوه‌های پایدار، همسو با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل است. این پروژه همچنین دارای مشارکت با مشتریان نهادی مختلف، از جمله دولت هند است، که پلتفرم را در برنامه درسی مدرسه خود ادغام می کند.

این راه‌اندازی به دنبال 100 میلیون دلار دور سرمایه گذاری سری A دو سال پیش، به رهبری Sram و Mram، که ارزش استارت آپ را به 1.5 میلیارد دلار رساند و آن را به یکی از اولین تک شاخ های بلاک چین پایدار در جهان تبدیل کرد. این شرکت قصد دارد از این بودجه برای گسترش عملیات خود در سراسر آسیا، آمریکای شمالی و اروپا استفاده کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل