رندر گلکسی اس 25 اولترا که توسط Tipster به اشتراک گذاشته شده است، پرچمداری را با گوشه های گرد بیشتر از قبل، همراه با حاشیه های نازک به نمایش می گذارد.

رندر گلکسی اس 25 اولترا که توسط Tipster به اشتراک گذاشته شده است، پرچمداری را با گوشه های گرد بیشتر از قبل، همراه با حاشیه های نازک به نمایش می گذارد.

قبلاً شایعه شده بود که سامسونگ در حال تست چهار نمونه اولیه طراحی  از Galaxy S25 است. Ultra، اما این احتمال وجود داشت که این شرکت برای سال آینده چیز متفاوتی را دنبال کند. همانطور که توسط یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده است، رندری از مدل رده بالای این غول کره ای نشان می دهد که شاهد عرضه یک پرچمدار با گوشه های کمی گرد و حاشیه های نازک تر از قبل خواهیم بود. در مورد اینکه چرا این شرکت می‌تواند به جای پایبندی به طرح «جعبه‌ای» چیزها را تغییر دهد، ما چند دلیل داریم، بنابراین اجازه دهید مستقیماً به آنها بپردازیم.

گوشه‌های گرد در Galaxy S25 Ultra در دست گرفتن، استفاده و نگهداری طولانی‌مدت آن را آسان‌تر می‌کند

طراحی جعبه‌دار ممکن است برای برخی واضح و بکر به نظر برسد، اما به لطف گوشه‌های تیز می‌تواند در حین استفاده باعث ایجاد فشار شود. سازندگان لپ‌تاپ اغلب از این رویکرد برای کاهش هزینه‌های تولید استفاده می‌کنند، زیرا تولید دستگاه‌هایی با گوشه‌های گرد در مقایسه با دستگاه‌های تیزتر، بیشتر طول می‌کشد. با این حال، Ice Universe رندر جدیدی از Galaxy S25 Ultra به اشتراک گذاشته است که بیان می‌کند این پرچمدار گوشه‌های تیزتر را حذف کرده و به گوشه‌های گرد تبدیل خواهد شد.

اگرچه ممکن است تولید انبوه این شاسی برای سامسونگ گران باشد، اما این طراحی مزایای مختلفی دارد. هنگامی که گلکسی اس 25 اولترا را در جیب خود دارید، گوشه‌های لبه‌ای آسیبی نخواهند دید یا وقتی به طور تصادفی گوشه‌ها را روی دست‌ها یا انگشتان خود می‌کوبید، به شما ضربه نمی‌زنند. از لحاظ زیبایی شناختی، مدل ممتاز سامسونگ ممکن است شبیه به آیفون 16 پرو مکس آینده باشد، اما گنجاندن قلم S ممکن است برخی عملکردهای اضافی را به ترکیب اضافه کند.

اطلاع‌دهنده قبلاً اشاره کرده بود که Galaxy S25 Ultra دارای یک طراحی مشابه گلکسی نوت ۷ فرار است و از Galaxy S24 Ultra نازک‌تر خواهد بود. خوشبختانه، این دستگاه به شاسی تیتانیومی خواهد چسبید، اما . حاشیه‌های باریک‌تر همچنین به این معنی است که سامسونگ می‌تواند ردپای گلکسی اس 25 اولترا را بدون آسیب رساندن به صفحه نمایش کاهش دهد و در دست گرفتن آن برای کسانی که دست‌های کوچک‌تری دارند بسیار آسان‌تر می‌شود. راستش را بخواهید، ما مشتاقانه منتظر این طراحی هستیم، اما ظاهر “جعبه ای” همیشه در قلب ما جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

منبع خبر: جهان یخی

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل