Kingdom Come: Deliverance 2 با تاخیری اندک مواجه شد

Kingdom Come: Deliverance 2 با تاخیری اندک مواجه شد

Kingdom Come: Deliverance 2 یک بازی است که من بسیار به آن علاقه مند هستم. من در سال 2017 به بازی اصلی علاقه داشتم هنگامی که من آن را پیش‌نمایش کردم پس از عملی کردن. من بازی را بازی کردم و کاملاً از آن لذت بردم، و با توجه به فروش شش میلیون نسخه، می توانم بگویم که بیش از چند نفر دیگر از آن لذت برده اند.

همانطور که چندین ماه پیش پوشش دادیم، استودیو Developers Warhorse قصد دارد در سال 2024 عرضه شود. مانند بازی اول، دنباله در حال حاضر با تأخیر مواجه شده است، البته نه به اندازه نسخه اصلی، و در زمان بندی آن تقریباً اتفاقی است. Kingdom Come: Deliverance در روز سه‌شنبه، 13 فوریه 2018 راه‌اندازی شد و Kingdom Come: Deliverance 2 در روز سه‌شنبه، 11 فوریه 2025 عرضه می‌شود. به اندازه‌ای نزدیک است که آن را هفتمین سالگرد در نظر بگیریم.

در حالی که تاخیر همیشه برای کسانی که مشتاق بازی هستند ناامید کننده است، در صنعت انتظار می رود. گفته می شود Kingdom Come: Deliverance 2 دو برابر بزرگتر از نسخه اصلی است. کار زیادی روی بهبود مبارزه و دسترسی بیشتر به آن بدون حذف مواردی که آن را منحصر به فرد می کند، مانند بهبود جنبه هایی مانند انیمیشن. عناصری مانند NPCهای پویا برای افزودن به احساس دنیای زنده، تنفسی و قرون وسطایی.

Kingdom Come: Deliverance 2 اکنون در 11 فوریه 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل