بلاک چین اثبات سهام XION توکن ابزار بومی را معرفی می کند

بلاک چین اثبات سهام XION توکن ابزار بومی را معرفی می کند

Web3 Foundry Burnt راه اندازی بنیاد XION را اعلام کرد، سازمان غیرانتفاعی که بر توسعه و گسترش بلاک چین اثبات سهام XION نظارت خواهد کرد.

این پلتفرم با پشتوانه سرمایه‌گذاری از $XION، توکن بومی بلاک چین لایه-1 نیز رونمایی کرد. Burnt اخبار این نقاط عطف را در پست وبلاگ منتشر شده در آگوست به اشتراک گذاشت. 14.

XION توکن بومی را راه اندازی می کند

بنیاد XION بر دموکراتیک کردن دسترسی به Web3 در خدمات مالی، اقتصادهای دیجیتال و مالکیت تمرکز خواهد کرد. کمک به تقویت این اهداف و ارائه ابزار در اکوسیستم بلاک چین L1 XION دلار خواهد بود.

علاوه بر امنیت شبکه، این توکن منجر به مدیریت و تمرکززدایی پلتفرم، مشوق‌های اجتماعی، از جمله airdrops، و تامین مالی برای پروژه‌های ایجاد شده بر روی XION خواهد شد.

XION 36 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد

XION بر اساس پروتکل ارتباطی بین زنجیره ای و کیت ابزار توسعه Cosmos (ATOM) ساخته شده است و راه اندازی شده است. شبکه آزمایشی عمومی در اکتبر 2023.

اکوسیستم بلاک چین L1 برای تقویت پذیرش Web3 از طریق برنامه های غیرمتمرکز پسند مصرف کننده طراحی شده است. این پلتفرم از راه حل Chain Abstraction خود برای تحقق این امر استفاده می کند و دسترسی و استفاده از محصولات Web3 را برای کاربران عادی آسان می کند.

در XION، کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد عبارات اولیه یا کلیدهای خصوصی، با dApps در تلفن خود تعامل داشته باشند.

این پروژه برنامه سفید فنی خود را در دسامبر 2023 منتشر کرد و تاکنون افزایش یافته است مجموعاً 36 میلیون دلار از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز ارزهای دیجیتال.

در میان کسانی که از آخرین دور مالی XION حمایت می‌کنند، که 25 میلیون دلار تضمین شده برندهای Animoca، Laser Digital، Multicoin، Arrington Capital و Draper Dragon بودند. سایر سرمایه گذاران عبارتند از Circle، Morningstar Ventures، HashKey Capital و Valor Capital.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل