دنباله Final Fantasy VII Rebirth ممکن است با Unreal Engine 5 ساخته شود

دنباله Final Fantasy VII Rebirth ممکن است با Unreal Engine 5 ساخته شود

تیم Final Fantasy VII Rebirth ممکن است از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 برای سومین و آخرین ورود در پروژه بازسازی تغییر کند، و تصمیم به برخی عوامل بستگی دارد.

صحبت کردن با نشریه ژاپنی CG World، همانطور که در X توسط Genki، کارگردان نائوکی هاماگوچی گفت که تیم سازنده در حال بررسی تغییر به Unreal Engine 5 برای بازی بعدی است اما معتقد است آنچه بازیکنان بیشتر از همه برای آنها می خواهند این است که بازی را در اسرع وقت به شکلی خوب ارائه دهند. به این ترتیب، تصمیم گیری بر اساس این است که آیا تعویض موتورها سریعتر خواهد بود یا اینکه بهتر است بازی را با استفاده از UE4 مانند بازی های قبلی به طور همزمان توسعه دهید. سال اول کار بسیار مهم خواهد بود، زیرا یک دوره نمونه سازی خواهد بود که مسیر بازی را تعیین می کند. همین کار با Final Fantasy VII Rebirth انجام شد، زیرا اولین سال توسعه آن به موازات توسعه Intergrade انجام شد، تصمیمی که با توجه به کیفیت بالای بازی قطعا نتیجه داد.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد دنباله Final Fantasy VII Rebirth که داستان را به پایان می رساند، در دست است. در اوایل این ماه، شنیدیم که شامل مینی بازی کارت خون ملکه می شود. به شکلی اصلاح‌شده، اما این تنها چیزی است که برای چیزی که احتمالاً به یکی از مورد انتظارترین JRPG سال‌های آینده تبدیل خواهد شد، تأیید شده است.

Final Fantasy VII Rebirth اکنون در سراسر جهان برای پلی استیشن 5 در دسترس است. می‌توانید در بررسی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل