طبق کد به دست آمده از macOS 15.1 Sequoia Beta، آیفون SE 4 ممکن است هوش اپل را از دست بدهد. احتمال کاهش رم ورودی ورودی؟

طبق کد به دست آمده از macOS 15.1 Sequoia Beta، آیفون SE 4 ممکن است هوش اپل را از دست بدهد. احتمال کاهش رم ورودی ورودی؟

پیش‌نیازهای اجرای Apple Intelligence روی یک دستگاه، مقدار حافظه رم و توانایی موتور عصبی است. این الزامات توضیح می‌دهد که چرا مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد اپل ابتدا فقط برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در دسترس خواهد بود، زیرا هر دو دارای 8 گیگابایت رم و A17 پرو هستند. پیش از این، پیشنهاد شده بود که iPhone SE 4 نیز با همان مقدار حافظه عرضه شود، که آن را تبدیل به یک دریافت کننده فوری Apple Intelligence، اما کد لو رفته در macOS 15.1 Sequoia Beta نشان می دهد که این اطلاعات ممکن است نادرست باشد.

نشت کد جدید نشان می‌دهد که آیفون SE 4 ممکن است به جای 8 گیگابایت با 6 گیگابایت رم عرضه شود و Apple Intelligence را از دست بدهد

یک سری رشته در macOS 15.1 Sequoia Beta یافت شد که @aaplpro قطعه کوچکی را در X آپلود کرد و در مجموع هشت دستگاه آینده را نشان داد که احتمالاً از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کنند. هر آیفون دارای یک شناسه منحصر به فرد است و با توجه به اینکه چگونه iPhone SE 3 توسط iPhone14,6 شناسایی شد، آیفون SE 4 آینده احتمالاً دارای شناسه iPhone15,6 خواهد بود. متأسفانه، این جزئیات در پیوند پست زیر وجود ندارد، و نشان می دهد که مدل ارزان قیمتی که در سال 2025 وارد می شود ممکن است ویژگی های مولد هوش مصنوعی را از دست بدهد.

در مورد اینکه کدام مدل‌ها از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کنند، کد شناسه‌های iPhone17,1, iPhone17,2, iPhone17,3 و iPhone17,4 را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد ویژگی‌های پیشرفته برای هر مدل آیفون 16 وارد می‌شود. خانواده آیفون 17 نیز در کد فاش شده ذکر شده است و می توان آنها را با نام های iPhone18,1, iPhone18,2, iPhone18,3 و iPhone18,4 شناسایی کرد. گزارش شده است که اپل 12 گیگابایت رم را به iPhone 17 Pro و iPhone اضافه می کند. 17 Pro Max، که نه تنها به کاربران اجازه می دهد تا بدون زحمت چند کار را انجام دهند، بلکه احتمالاً ویژگی های Apple Intelligence بیشتری را باز می کند.

خروج از نسخه موبایل