Core Scientific به دنبال جمع آوری 400 میلیون دلار برای بازپرداخت وام های معوق است

Core Scientific به دنبال جمع آوری 400 میلیون دلار برای بازپرداخت وام های معوق است

ماشین‌کننده بیت‌کوین Core Scientific برای بازپرداخت کامل وام‌های معوق، 400 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل به موعد 2029 ارائه می‌کند.

سهام ماینر بیت کوین Core Scientific (CORZ) سقوط کرد تا 10% در 14 آگوست، پس از اینکه شرکت اعلام کرد قصد دارد 400 میلیون دلار از طریق عرضه خصوصی اسکناس‌های قابل تبدیل قابل تبدیل، جمع آوری کند.

در 14 آگوست بیانیه مطبوعاتی، شرکت استخراج ارز دیجیتال گفت که سرمایه جدید که قرار است از خریداران نهادی واجد شرایط تحت قانون 144A قانون اوراق بهادار تامین شود، استفاده خواهد شد. برای بازپرداخت وام های معوق و حمایت از فعالیت های عمومی شرکت، از جمله خریدهای احتمالی.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است، اسکناس‌هایی که دارای نرخ بهره 3.00 درصد هستند، در سال 2029 سررسید می‌شوند، و انتشار آن برای 19 اوت برنامه‌ریزی شده است، مشروط به شرایط بسته شدن مرسوم.

Core Scientific بدهی و ارتقاء را با درآمد هدف قرار می دهد

شرکت درآمد خالص را 386.6 میلیون دلار یا 445 میلیون دلار در صورت استفاده کامل از اختیار تخمین می‌زند. Core Scientific در نظر دارد بیش از 61 میلیون دلار را برای بازپرداخت وام‌های تحت قرارداد اعتباری ژانویه خود و 150 میلیون دلار را برای بازخرید اوراق تضمین شده ارشد در سال 2028 اختصاص دهد. طبق بیانیه مطبوعاتی، وجوه باقیمانده صرف سرمایه در گردش و سایر نیازهای شرکت خواهد شد.

این حرکت به دنبال اعلان برای تغییر بخش قابل توجهی از زیرساخت خود برای پشتیبانی از خدمات محاسباتی با عملکرد بالا. این شرکت همچنین گزارش داد که تنها 411 (BTC) در ماه جولای تولید کرده است، یعنی 4.4٪ نسبت به ژوئن کاهش یافت و نشان داد که 97 درصد از تولید بیت کوین ماه جولای خود را برای پوشش هزینه های عملیاتی فروخته است.

برآمدن از ورشکستگی

Core Scientific از زمان اعلام ورشکستگی در سال 2022، که توسط FTX سقوط کرد. این آشفتگی منجر به تعلیق موقت سهام آن در نزدک تحت عنوان CORZ شد، اگرچه معامله از سر گرفته شد پس از اینکه شرکت با موفقیت از بسته شدن اجتناب کرد.

علی‌رغم چالش‌های مالی، Core Scientific ناوگان قوی از دکل‌های ASIC را حفظ می‌کند. تا پایان ماه جولای، این شرکت 214000 ماینر بیت کوین را با نرخ هش کل 25.3 EH/s در هفت مرکز داده در جورجیا، کنتاکی، کارولینای شمالی، داکوتای شمالی و تگزاس توزیع کرده است. تا سال 2028، Core Scientific قصد دارد ظرفیت استخراج خود را بیش از 50 درصد افزایش دهد و تلاش های تولید خود را دو برابر کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل