تد کروز: بیت کوین یک منبع قدرت است

تد کروز: بیت کوین یک منبع قدرت است

در یک سخنرانی اخیر برای شورای بلاک چین تگزاس، سناتور آمریکایی تد کروز از بیت کوین به عنوان یک پوشش ایمنی انرژی برای زیرساخت شبکه تگزاس یاد کرد. 

کروز بیت کوین را توصیف کرد (BTC) به عنوان “مخزن قدرت”، نشان می دهد که می تواند به عنوان یک شبکه ایمنی انرژی برای زیرساخت های شبکه ایالت در طول رویدادهای شدید آب و هوایی یا زمان عدم اطمینان اقتصادی عمل کند. . 

کروز گفت: «آنچه که بیت‌کوین ارائه می‌کند فرصتی در زمان واقعی برای افزایش انعطاف‌پذیری شبکه ما است.

این نظرات به عنوان استخراج بیت کوین در تگزاس باعث نگرانی در مورد آلودگی صوتی و مشکلات بهداشتی برای ساکنان، نیاز به مقررات بهتر را برجسته می کند.

تد کروز و رمزارز

شورای بلاک چین تگزاس به گزارش کوین تلگراف، تد کروز را برای انتخاب مجدد به مجلس سنای ایالات متحده در 12 اوت تایید کرد. آنها به حمایت وی از بیت کوین و مزایای بالقوه آن برای شبکه انرژی تگزاس اشاره کردند. کروز که قبلاً در رویدادهای TBC سخنرانی کرده است، در حال حاضر در نظرسنجی اخیر با 8 امتیاز از دموکرات کالین آلرد پیشتاز است.

در سخنرانی خود، کروز تاکید کرد که تگزاس، ایالت پیشرو ایالات متحده در تولید انرژی بادی، در طول آب و هوای سخت زمانی که منابع انرژی تجدیدپذیر مانند باد و خورشید اغلب قادر به تولید انرژی کافی نیستند، با چالش هایی مواجه است. 

در طول چنین رویدادهایی، کروز استدلال کرد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین می‌توانند به سرعت تعطیل شوند و برق مصرفی خود را به نیازهای حیاتی مانند گرم کردن خانه‌ها و تامین برق بیمارستان‌ها هدایت کنند.

کروز گفت: «بیت‌کوین یک مخزن قدرت است – یک پوشش ایمنی در ایالت تگزاس.

تگزاس کانون اختلافات ماینینگ کریپتو بین ماینرها و دولت بوده است. اخیراً، یک شرکت استخراج ارز دیجیتال تگزاس، Lejilex، از SEC شکایت کرد و اقتدار آن را در مورد ارزهای دیجیتال قابل معامله در بورس به چالش کشید و در مورد طبقه بندی توکن های خاص به عنوان اوراق بهادار بحث کرد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل