Google Pixel 9 و Pixel 9 Pro با مدل جدید XL، دارای دوربین های بهبودیافته، تراشه Tensor G4 و موارد دیگر رسمی هستند.

Google Pixel 9 و Pixel 9 Pro با مدل جدید XL، دارای دوربین های بهبودیافته، تراشه Tensor G4 و موارد دیگر رسمی هستند.

رویداد موردانتظار Google Made by Google 2024 بالاخره رخ می‌دهد، که قرار بود دستگاه‌های زیادی را ایجاد کند و عمدتاً حول اعلامیه‌های سخت‌افزاری بچرخد. گمانه زنی ها و شایعات در مورد صفحه Pixel 9 به نظر می رسد مرکز توجه با هم مطابقت داشته باشد، زیرا به نظر می رسد بخش اصلی سخنرانی حول محور رونمایی بزرگ از سری پیکسل 9 و تمام آنچه که مدل ها مستلزم آن هستند می چرخد.

دستگاه جدید Pixel 9 بالاخره با سیستم دوربین ارتقا یافته و شاسی اصلاح شده عرضه شد

جامعه فناوری قبلاً ادعا کرده بود که نقطه برجسته رویداد امروز گوشی‌های پیکسل جدید خواهد بود و به نظر می‌رسید که این در مورد ستاره نمایش که واقعاً مدل پیکسل 9 بود صادق باشد. در حالی که گوگل امسال به جای معمول خود، چهار گوشی شامل مدل استاندارد پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل پرو فولد را انتخاب کرد، این تنها تغییر و ارتقای آن نیست. چیپست Tensor G4 خط تولید پیکسل 9 را تامین می کند و نسبت به مدل های قبلی خود جهشی دارد. دلیل انتخاب گوگل به طور کلی برای یک چیپست یکسان، حفظ و اجازه دادن به یکپارچه سازی یکپارچه قابلیت های جدید هوش مصنوعی است. در یک پست جداگانه درباره راه اندازی Pixel Pro Fold با جزئیات بیشتر صحبت خواهد شد.

Pixel 9

گوگل مدل وانیلی پیکسل 9 خود را با تنظیمات دوربین دوگانه، همانطور که قبلاً پیشنهاد شده بود، راه اندازی کرد و دوربین خود را به شکل بیضی درازتر به روز کرد و زیبایی شناسی مدل را به شدت بهبود بخشید. مدل پایه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی برای تنظیم دوربین عقب است و دوربین سلفی جلو 10.5 مگاپیکسل است. این گوشی با صفحه نمایش واقعی 6.3 اینچی مشابه نسخه پرو و ​​مدل پیکسل 8 با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه شد. پیکسل 9 دارای ظرفیت رم 12 گیگابایتی است که نسبت به 8 گیگابایت قبلی جهشی دارد و در چهار رنگ چینی، موهیتو، کاسمو و ابسیدین موجود است. از 799 دلار شروع می شود.

Pixel 9 Pro

از طرف دیگر، پیکسل 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی شبیه به ابعاد مدل پایه پیکسل 9 است. Pixel 9 Pro دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه است، دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی، و دوربین جلویی 42 مگاپیکسلی است. پیکسل 9 پرو 128 و 256 گیگابایت با چهار گزینه رنگی ابسیدین، چینی، صورتی و فندقی عرضه می کند و قیمت آن از 999 دلار شروع می شود. مدل پرو با 16 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود. چشم انداز این مدل شباهت های قابل توجهی با مدل استاندارد پیکسل 9 دارد به جز حاشیه های کوچکتر در مدل Pro.

Pixel 9 Pro XL 

Pixel 9 Pro XL افزوده جدید به مجموعه Pro بود و توانست توجهات را برای ارتقاهای خود جلب کند. این چیدمان دوربین سه گانه Pixel 9 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی را دنبال می کند. مشخصات مانند پیکسل 8 پرو باقی مانده است، اما دوربین جلو اکنون از 10.5 مگاپیکسل به 42 مگاپیکسل ارتقا یافته است و بر بیرون زدگی برجسته روی تنظیمات دوربین برای قرار دادن سنسورهای بزرگتر تاکید دارد.

مهم‌ترین تغییر، نمایشگر بزرگ‌تر Super Actual با اندازه 6.8 اینچ است که با هدف بهبود تجربه بصری کلی کاربران و راحت‌تر کردن انجام چند کار در مدل بزرگتر انجام می‌شود. Pro XL دارای ظرفیت رم مشابه با مدل Pixel 9 Pro است اما قیمت نسبتاً بالاتری دارد. قیمت آن از 1099 دلار شروع می شود که آن را به یکی از دستگاه های سطح بالا در گوشی های پرچمدار تبدیل می کند، اگرچه گزارش های قبلی مبلغی حتی هنگفت را نشان می دادند. Pro XL در سه رنگ، عمدتاً ابسیدین، فندقی، و چینی عرضه می‌شود، و 256 گیگابایت دارای رنگ صورتی اضافی است.

Google با سری Pixel 9 پیشرفت‌های قابل توجهی انجام داده است که فقط به تنظیمات دوربین و مدل جدید Pro محدود نمی‌شود، بلکه به قابلیت‌های شارژ پیشرفته نیز گسترش می‌یابد زیرا Pixel 9 و Pixel 9 Pro تا حداکثر شارژ می‌شوند. 55 درصد در 30 دقیقه در حالی که نسخه Pro XL با باتری 5060 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و می تواند در مدت زمان مشابهی تا 70 درصد شارژ شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، سری Pixel 9 با ویژگی‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی Gemini، از جمله Adaptive Touch، که حساسیت صفحه‌نمایش را با توجه به محیط خارجی تنظیم می‌کند، راه‌اندازی شد. ویژگی جدید اسکرین شات پیکسل اعلام شده همچنین با ارائه عکس های فوری از زندگی شما و به شما امکان می دهد هر چیزی را که نیاز دارید ذخیره کنید، سازماندهی کنید و به گذشته نگاه کنید، توجه ها را به خود جلب کرد. این ویژگی در سری Pixel 9 در دسترس است.

قابلیت یادداشت تماس اضافه شده به ارائه خلاصه تماس‌ها، ضبط مصاحبه‌ها و جمع‌آوری رسیدها کمک می‌کند و جنبه کاربردی را برای کاربران بهبود می‌بخشد. همچنین یک برنامه آب و هوا اختصاص داده شده به مجموعه Pixel 9 که با طراحی مینیمال جدید ارائه می شود که دیگر انیمیشن ظاهر نمی شود و یک گزینه سفارشی سازی که به شما امکان می دهد موارد را بر اساس ترجیح خود بکشید و تغییر دهید. نظرات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی درباره آب و هوا نیز به دنبال برنامه اصلاح شده است.

Pixel 9 Studio علاوه بر این به شما امکان می دهد تصاویر را بر اساس پیام های متنی تولید کنید و یک ابزار محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی است. قابلیت جدید Re-Imagine شما را قادر می سازد تا یک ویژگی را از تصویر برجسته کرده و آن را در یک تصویر جدید دوباره ایجاد کنید. سری Pixel 9 از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود و در 22 آگوست برای علاقه‌مندان به خرید آن ارسال می‌شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل