Pixel Watch 3 با دو نوع اندازه، حاشیه‌های کوچکتر، پشتیبانی از UWB و موارد دیگر معرفی شد

Pixel Watch 3 با دو نوع اندازه، حاشیه‌های کوچکتر، پشتیبانی از UWB و موارد دیگر معرفی شد

رویداد Made by Google مملو از اعلان‌های سخت‌افزاری است که کاربران و جامعه فناوری مدت‌ها منتظر آن بودند. در حالی که به نظر می رسد این رویداد حول محور پیکسل 9 و ارتقای آن می چرخد، این تنها اعلامیه قابل توجه این شرکت نیست. گوگل پیکسل واچ 3 نیز در کنار آن راه اندازی شد و لپ تاپ بعدی در این ابزار پوشیدنی است. ساعت هوشمند با صفحه نمایش جدید و حاشیه های کوچکتر بسته بندی شده است و در دو اندازه عرضه شده است.

Pixel Watch 3 به تازگی با پشتیبانی از UWB، قاب 45 میلی متری و ارتقاء صفحه نمایش راه اندازی شده است

قبل از این رویداد، گمانه زنی ها در مورد Pixel Watch 3 جدید قبلاً برخی از مشخصات اصلی این ابزار پوشیدنی را فاش کرده بود که چیز کمی برای تخیل باقی نگذاشته بود. با توجه به معرفی نهایی ساعت هوشمند جدید، به نظر می‌رسد که تمام افشاگری‌ها و گزارش‌ها درست است و این ابزار پوشیدنی پیشرفت‌های عمده‌ای را نسبت به نسل قبلی خود به ارمغان آورده است.

اولین چیزی که در مورد Pixel Watch 3 متوجه می‌شوید انواع اندازه اکنون به ترتیب در 41 میلی متر و 45 میلی متر در دسترس است. در حالی که طراحی هیچ تغییر عمده‌ای نسبت به مدل قبلی به جز لبه‌های صاف‌تر نشان نمی‌دهد، ما در مورد گزینه‌های رنگی ساعت هوشمند، که شامل آبی، صورتی و سبز آبی می‌شود، هیجان‌زده هستیم.

بزرگترین ارتقا، با این حال، این بار، بهبودهای عظیم در نمایشگر است، که نه تنها یک گزینه اندازه بزرگتر را نشان می دهد که دو برابر اندازه نسخه قبلی است، بلکه همچنین روشنایی بهبود یافته را تا 2000 نیت برای بصری بهتر نشان می دهد. تجربه و وضوح بیشتر حاشیه ها به طور قابل توجهی کوچک شده اند، به خصوص در نوع 45 میلی متری، که با کاهش از 5.5 میلی متر به 4.5 میلی متر، آن را از نظر زیبایی جذاب تر می کند.

Pixel Watch 3 همچنین دارای عمر باتری است که تا 24 ساعت استفاده را افزایش می دهد و می تواند با یک بار شارژ با حالت صرفه جویی در باتری، 36 ساعت از آن پشتیبانی کند. سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد که نیاز به شارژ مداوم دستگاه را کاهش می‌دهد.

با ادغام فناوری Wi-Fi 5 گیگاهرتزی برای پوشیدنی جدید، انتقال داده به دلیل پایداری بیشتر و کاهش تراکم به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. پشتیبانی طولانی مدت UWB بالاخره به Pixel Watch 3 راه یافت و راه را برای کاربرانی که مدت‌هاست به دنبال قفل ساعت بودند هموار می‌کند.

نمایشگر جدید با نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز ارائه می‌شود که نشان‌دهنده جهش بزرگی نسبت به مدل قبلی است که با نرخ تازه‌سازی 30 هرتز عرضه می‌شد و تجربه‌ای روان‌تر و پاسخ‌گوتر را نوید می‌دهد. این دستگاه با همان 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه فلش مانند نسخه قبلی ارائه می شود، بنابراین هیچ ارتقای عمده ای در ظرفیت ذخیره سازی وجود ندارد.

Pixel  Watch 3 قرار است از چیپست Snapdragon W5 کوالکام و پردازنده کمکی Cortex M33 پشتیبانی کند. اگرچه این دستگاه به دلیل افزایش عملکرد نسبت به نسخه قبلی خود نیست، کاربران مشتاقانه منتظر نمایشگر بزرگتر و حاشیه‌های کوتاه‌تر در پوشیدنی جدید هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل