گوگل Pixel 9 Pro Fold را باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو تا کنون ساخته است که دارای بزرگترین نمایشگر است. همراه با همان تانسور G4 و موارد دیگر

گوگل Pixel 9 Pro Fold را باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو تا کنون ساخته است که دارای بزرگترین نمایشگر است. همراه با همان تانسور G4 و موارد دیگر

نسل اول Pixel Fold کارهای زیادی برای آن داشت، اما شکاف‌های زیادی در زره وجود داشت که می‌توانست قبل از اینکه گوشی وارد تولید انبوه شود، وصله می‌شد، اما اینطور نبود. خوشبختانه، گوگل با رونمایی از Pixel 9 Pro Fold به این مشکلات و نگرانی‌های مختلف پرداخته است و موفق می‌شود همه اینها را در حالی که پرچمدار تاشو باریک‌ترین تا کنون ساخته است، ممکن کند. تعداد زیادی ارتقاء سخت افزاری نیز اضافه شده است، همانطور که به زودی متوجه خواهید شد، با کاربرانی که می توانند مجموعه ای از ویژگی های مولد هوش مصنوعی این شرکت را تجربه کنند، بنابراین اجازه دهید همین الان شروع کنیم زیرا زمینه های زیادی برای پوشش وجود دارد.

Google Pixel 9 Pro Fold را با حافظه رم 16 گیگابایتی به‌صورت استاندارد ارائه کرده است، که باعث می‌شود عملکردهای مختلف هوش مصنوعی مولد روی دستگاه اجرا شود

اجازه دهید ابتدا با نمایشگر شروع کنیم. Pixel 9 Pro Fold دارای یک پنل OLED بیرونی 6.3 اینچی به همراه صفحه نمایش اصلی 8 اینچی است که می تواند بسیار روشن باشد. گوگل ادعا می کند که صفحه نمایش داخلی می تواند به حداکثر روشنایی 2700 نیت برسد، و اگر این معیار کلیدی برای ارتقاء شما نبود، Pixel 9 Pro Fold همچنین بزرگترین صفحه نمایش داخلی یک گوشی هوشمند تاشو را به نمایش می گذارد. این طراحی دارای یک لولای به روز شده است و 10 درصد سبک تر از مدل قبلی خود با 257 گرم است.

همچنین، با ضخامت 10.5 میلی‌متر در حالت تا شدن، نازک‌تر از Galaxy Z Fold 6 سامسونگ است. متأسفانه، Google در تلاش برای براق‌تر کردن گوشی هوشمند، مجبور شده است ظرفیت باتری را به خطر بیندازد. پیکسل 9 پرو فولد دارای 4650 میلی آمپر ساعت است که کمی کوچکتر از سلول 4821 میلی آمپر ساعتی است که نسل اول پیکسل فولد را تامین می کند. خوشبختانه، عملکرد پاشنه آشیل دستگاه نخواهد بود، زیرا دارای Tensor G4، همان SoC که در بقیه سری‌های Pixel 9 اجرا می‌شود، و 16 گیگابایت رم به صورت استاندارد.

این گوشی هوشمند تاشو با 256 گیگابایت برای مدل پایه ارائه می شود، اما یک مدل 512 گیگابایتی نیز وجود دارد. همانطور که اکثر شما حدس می‌زنید، فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش در پیکسل 9 پرو فولد «بدون نمایش» است. برای اولین بار، Google پشتیبانی از Satellite SOS را اضافه کرده است و با حداکثر 7 سال به روز رسانی نرم افزار سالانه، می توانید از جدیدترین و بهترین موارد اضافه شده لذت ببرید. جایی که از Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL عقب مانده است، بخش دوربین است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Pixel 9 Pro Fold با یک واحد 10.5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر جفت شده است.

دو حسگر 10 مگاپیکسلی اضافی در نمایشگرهای بیرونی و داخلی وجود دارد که در مجموع به پنج حسگر می‌رسد. در حال حاضر تنها دو رنگ توسط گوگل ارائه می‌شود، Obsidian و Porcelain، اما از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود. در مورد قیمت، Pixel 9 Pro Fold از 1799 دلار شروع می شود که گران است، اما نسبت به Pixel Fold اصلی تغییری نکرده است. این بار، تعداد زیادی ارتقا در ترکیب، همراه با بهبودهای طراحی دریافت خواهید کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل