لزوم مطالبه گری خبرنگاران در فهرج

لزوم مطالبه گری خبرنگاران در فهرج

۲۰:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

حجت الاسلام منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه فهرج در جمع اصحاب رسانه گفت: مهم ترین رسالت خبرنگاران شهرستان، انعکاس مشکلات مناطق است.

وی افزود: یک خبرنگار باید مطالبه گر باشد و نقد کند؛ ولی نقد او منصفانه باشد که این یکی از ویژگی‌های خبرنگار است.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج نیز گفت: خبرنگاران طلایه داران عرصه انقلاب و نظام و سربازان دفاع از حریم ولایت اند.

وی کار خبر و اطلاع رسانی را مهم و بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: خبرنگاران باید صدای رسای مردم باشند، آن هم مردمی که در دورترین نقاط این شهرستان زندگی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج تصریح کرد: کار خبرنگاری کاری بسیار مقدس است و خبرنگاران باید مشکلات مردم را مطالبه گری کنند.

سرهنگ حسن سنجری گفت: یک خبرنگار باید برای احقاق حق مردم و مطالبه گری گلویش را پاره کند.

وی افزود: خبرنگار در انجام رسالتش نباید هراسی از هیچ کس داشته باشد و فقط باید برای رضای خداوند و دفاع از حق محرومین وظایفش را انجام دهد.

سنجری در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: مشکلات شهرستان را داد بزنید و تا مشکلات این شهرستان به گوش مسئولین استان و کشور برسد.

وی افزود: فهرج شهرستانی محروم است و باید مسئولین توجه‌ای ویژه به این شهرستان محروم کنند.

سنجری تصریح کرد: شهرستان فهرج هیچ کارخانه‌ای ندارد و از لحاظ کشاورزی نیز تک محصول است؛ لذا خبرنگاران باید در این زمینه‌ها مطالبه گری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج اظهارداشت: مثلاً کارخانجات ماشین سازی در مجموعه ارگ جدید در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی شان برای شهرستان فهرج چه اقداماتی انجام داده اند و خبرنگاران شهرستان باید این مسئولیت اجتماعی را از مدیر عامل ارگ جدید و خودرو سازی مطالبه کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل