ETF های بیت کوین نقطه ای با 27.87 میلیون دلار ورودی مواجه می شوند که با اختلاف زیادی از ETF های اتریوم پیشی می گیرند.

ETF های بیت کوین نقطه ای با 27.87 میلیون دلار ورودی مواجه می شوند که با اختلاف زیادی از ETF های اتریوم پیشی می گیرند.

صندوق های نقدی قابل معامله در مبادلات بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده هفته را با جریان های خالص ورودی آغاز کردند که بیش از پنج برابر بیشتر از ETF های نقطه ای اتریوم بود.

طبق داده های از SoSoValue، بیت کوین 12 نقطه ای ETF ها در 12 آگوست 27.87 میلیون دلار ورودی داشتند که یک تلنگر از خروجی خروجی 45.14 میلیون دلاری ثبت شده در 9 اوت است.

جالب اینجاست که ARKB متعلق به ARK 21Shares با 35.4 میلیون دلار پیشتاز بود و مجموع جریان ورودی خود را از زمان عرضه به 2.45 میلیارد دلار رساند. IBIT BlackRock با 13.4 دلار ورودی دنبال شد و تنها موردی بود که یک دومین روز متوالی ورودی.

صندوق تراست کوچک بیت کوین گری اسکیل با 7.9 میلیون دلار ورودی کمترین میزان ورودی را داشته است.

این جریان‌های ورودی توانستند 11.8 میلیون دلار باقیمانده خاکستریscale GBTC که ریزش کرده است بیش از 19.46 میلیارد دلار از زمان عرضه. ETFهای باقیمانده هیچ جریانی در روز مشاهده نکردند.

حجم معاملات برای این پیشنهادات به 1.3 میلیارد دلار افزایش یافت که کمتر از 1.27 میلیارد دلاری بود که در 12 اوت مشاهده شد. مجموع جریان خالص ورودی به ETFهای نقدی BTC به 17.37 میلیارد دلار رسید.

در مقابل، ETF های 9 نقطه ای اتریوم دارای جریان خالص کمتری بودند که در مجموع 4.93 دلار بود. میلیون در همان روز، به معنای پایان سه روز خروج خالص.

FETH از Fidelity با 4 میلیون دلار ورودی پیشتاز بود و پس از آن ETHW از Bitwise و EZET از فرانکلین تمپلتون به ترتیب با 2.9 میلیون دلار و 1 میلیون دلار قرار گرفتند

در همین حال، VanEck’s ETHV اولین روز خروجی خود را از زمان راه‌اندازی با خروج ۲.۹ دلار ثبت کرد. جریان به سایر پیشنهادات خنثی باقی ماند.

با این حال، 9 ETF اتر جهشی بزرگ در حجم معاملات به 285.96 میلیون دلار داشتند. تا به امروز، این وجوه دارای مجموع خروجی خالص 401.01 میلیون دلار بوده است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) در حال تبادل دست بود 59,105 دلار، در حالی که اتریوم (ETH) در قیمت 2641 دلار بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل