بازی Halloween Getting Unreal Engine 5، درگیر جان کارپنتر

بازی Halloween Getting Unreal Engine 5، درگیر جان کارپنتر

هالووین یک فرنچایز ترسناک محبوب و یکی از کلاسیک‌ها است. دیروز، IGN اعلام کرد که دو بازی برای فرنچایز هالووین در حال تولید هستند. آنها توسط Boss Team Games که مسئول ساخت بازی‌های Evil Dead و Cobra Kai است، توسعه می‌یابند.

در حال حاضر، جزئیات این که این بازی‌های هالووین ممکن است به‌طور باورنکردنی محدود باشد. با این حال، تایید شده است که هر دو با همکاری جان کارپنتر، خالق اصلی کلاسیک 1978 ساخته می‌شوند.

آنچه که مشخص است این است که حداقل یکی از بازی‌های در حال ساخت در Unreal Engine 5 ساخته می‌شود که به بازی پتانسیل زیادی برای واقع‌گرایی و ترس‌های وحشتناک می‌دهد.

“به عنوان من خودم گیمر بزرگی هستم، من از کمک به زنده کردن دوباره مایکل مایرز در این بازی هیجان زده هستم و امید من این است که احمقانه شما را بترسانم.” کارپنتر، که گفته می شود “از نزدیک در توسعه این پروژه مشارکت دارد”.

طبق آنچه ما می دانیم، بازیکنان می توانند لحظات نمادین فیلم ها را دوباره زنده کنند و برخی از شخصیت های کلاسیک این فرنچایز را بازی کنند. در حالی که Boss Team Games در حال توسعه بازی‌ها است، آنها همچنین با همکاری Compass International Pictures و Further Front در حال توسعه هستند تا اطمینان حاصل شود که آنها یادآور فیلم‌ها هستند.

تبدیل شدن فیلم‌های ترسناک نمادین به بازی‌های ویدیویی، مانند Evil Dead، Friday the 13th، Alien، و غیره رایج‌تر شده است. هالووین بیش از 45 سال از عمرش می گذرد و به ندرت اقتباس هایی از این فرنچایز وجود داشته است که فیلم نباشند. این فرنچایز همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و آخرین فیلم، پایان‌های هالووین، در سال 2022 اکران شد.

اولین و تنها بازی ویدیویی منتشر شده برای فیلم های هالووین، بازی ای بود که توسط تیم توسعه Wizard Video بر روی Atari 2600 منتشر شد. تقریباً در همان زمان، آنها همچنین یک بازی ویدیویی تگزاس با اره برقی را منتشر کردند.

با این حال، این بدان معنا نیست که مایکل مایرز در رسانه های دیگر ظاهر نمی شود. او یک قاتل بسیار محبوب در Dead by Daylight به نام “The Shape” است. و یکی از قاتل های ترسناکی است که بازیکنان می توانند آن را برای بازی انتخاب کنند.

“همه در Boss Team Games طرفداران بزرگ ترسناک هستند، و بدیهی است که هالووین در قلب همه طرفداران ترسناک جایگاه ویژه ای دارد. شروع به کار با شخصیت های نمادین مانند مایکل مایرز و ساختن بر اساس دیدگاه اصلی جان کارپنتر یک رویا است. درست است،” استیو هریس، مدیر عامل Boss Team Games گفت.

آنها همچنین در کنار ملک آکاد که یکی از تهیه کنندگان اصلی این مجموعه بود و به تولید جدیدترین فیلم های هالووین نیز ادامه داده است، کار می کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل