Manta Pacific چارچوب در دسترس بودن داده های متعدد را برای بلاک چین های لایه 2 اتخاذ می کند

Manta Pacific چارچوب در دسترس بودن داده های متعدد را برای بلاک چین های لایه 2 اتخاذ می کند

Manta Pacific، اولین بلاک چین ماژولار لایه 2 در Manta Network، یک چارچوب در دسترس بودن داده های متعدد را برای پشتیبانی از یک اکوسیستم بلاک چین قابل اعتمادتر معرفی کرده است.

شبکه Manta در یک بیانیه مطبوعاتی که در 13 آگوست به crypto.news ارسال شد اعلام کرد که اتخاذ استراتژی MultiDA چندین پروتکل DA دیگر را به پشته ماژولار خود اضافه می کند، از جمله Celestia (TIA).

در فضای بلاک چین و کریپتو، در دسترس بودن داده ها برای حفظ یکپارچگی شبکه با اطمینان از دسترسی و تأیید صحت داده های تراکنش در همه زمان ها، بسیار مهم است. Celestia DA یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان در بازار است.

استراتژی MultiDA به Manta Pacific اجازه می‌دهد تا هزینه‌های تراکنش را بهینه کند و تجربه کاربر را بهبود بخشد، پروتکلی که در این اطلاعیه بیان شده است. راه‌حل‌های دیگر در دسترس بودن داده که اکنون پشته ماژولار Manta Pacific را تامین می‌کند عبارتند از EigenDA، OG، Nubit، NEAR (NEAR) Nuffle Labs. و شوید.

امنیت گسترده

تصمیم شبکه Manta برای ارسال داده‌های بلوک L2 در چندین ارائه‌دهنده DA به دنبال ادغام اولیه با Celestia در دسامبر 2023. استراتژی جدید داده های بلوک را در هفت لایه اصلی DA به طور همزمان پخش می کند و امنیت پلت فرم را افزایش می دهد.

«با اولویت دادن به امنیت، انعطاف‌پذیری و به‌روزرسانی شبکه، راه را برای یک اکوسیستم بلاک چین قوی‌تر و قابل اعتمادتر هموار می‌کنیم. کنی لی، یکی از بنیانگذاران شبکه مانتا و مشارکت کننده اصلی، گفت: این کار باعث افزایش اعتماد و دسترسی به کاربران می شود و در نهایت پذیرش جریان اصلی فناوری های غیرمتمرکز را تسریع می کند.

در طول هفت ماه گذشته، Manta از اکوسیستم در دسترس بودن داده‌ها برای صرفه‌جویی بیش از 5 میلیون دلار در بیش از 27 میلیون تراکنش کاربر استفاده کرده است. این پلتفرم دارای 279 پروژه مستقر شده است و اخیراً با پروتکل Mountain یکپارچه شده است تا فرصت های بازدهی گسترده ای را ارائه دهد.

بنیاد Manta همچنین یک صندوق اکوسیستم 50 میلیون دلاری را راه اندازی کرد برای حمایت از توسعه پروژه های مرحله اولیه.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل