Nintendo Switch 2 برای دریافت Assassin’s Creed Shadows و همچنین پورت های ورودی های قبلی در سری – شایعه

Nintendo Switch 2 برای دریافت Assassin’s Creed Shadows و همچنین پورت های ورودی های قبلی در سری – شایعه

ظاهراً Assassin’s Creed Shadows در کنار پورت های ورودی های قبلی این سری، مانند Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Odyssey، برای Nintendo Switch 2 عرضه می شود.

طبق یک شایعه جدید از Nash Weedle، همه جدیدترین ورودی‌های اصلی این سری، و همچنین Assassin’s Creed Mirage سال گذشته، به نینتندو سوییچ 2 منتقل می‌شوند. ظاهراً آخرین ورودی این سری برای حدوداً شش ماه عرضه کنسول آماده خواهد بود، در حالی که بقیه نسخه‌ها به مرور زمان منتشر خواهد شد. پورت‌های Odyssey و Origins با هم ترکیب می‌شوند، که با توجه به اینکه در این مرحله بازی‌های نسبتا قدیمی هستند، منطقی است. این پورت‌ها همچنین تنها آغاز کار خواهند بود، زیرا طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت روی کنسول جدید شرط‌بندی زیادی خواهد کرد.

Necro Felipe، سردبیر Universo Nintendo، که ثابت کرد در رابطه با نشت‌های نینتندو قابل اعتماد است، کل نشت را تأیید نکرد اما پشتیبان گیری از پورت Assassin’s Creed Shadows، بنابراین به احتمال زیاد دارندگان نینتندو سوییچ 2 می توانند جدیدترین ورودی این سری را در مدت 6 سال آینده روی سیستم اجرا کنند. ماه راه اندازی مهم نیست که این افشاگرها چقدر قابل اعتماد هستند، همه اینها را تا تایید رسمی این پورت ها با کمی نمک در نظر بگیرید.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد Nintendo Switch 2 وجود دارد، اما شایعات حاکی از آن است که نباید از نظر عملکرد از Steam Deck خیلی دور باشد. به محض اینکه سیستم بیشتری وارد شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل