Arena Breakout: Infinite Early Access اکنون برای بازی Tactical Extraction Shooter در دسترس است

Arena Breakout: Infinite Early Access اکنون برای بازی Tactical Extraction Shooter در دسترس است

امروز، استودیو MoreFun سازنده بازی اعلام کرد که دسترسی زودهنگام رایانه شخصی برای Arena Breakout: Infinite اکنون مستقیماً از طریق وب سایت. این استودیو قبلاً بازی‌هایی را برای پلتفرم‌های موبایل ساخته بود، از جمله خود Arena Breakout: Infinite، اما اکنون با این بازی تیراندازی تاکتیکی رایگان وارد پلتفرم رایانه‌های شخصی شده است. برای جشن راه‌اندازی دسترسی زودهنگام، یک رویداد شش روزه Twitch Drops اکنون فعال است که در آن بینندگان Twitch می‌توانند کدهای ویژه‌ای کسب کنند که آیتم‌های تصادفی درون بازی را باز می‌کند که ممکن است شامل Full Modded FAL، AK-74N، Koens و موارد دیگر باشد.

پس از یک دور آزمایشی اخیر در Steam (که بازی کمی دیرتر منتشر می شود)، Arena Breakout: Infinite اکنون از یک میلیون لیست علاقه مندی ها فراتر رفته است. برخی از بازخوردها قبلاً با این نسخه اجرا شده بود:

  • سیستم ضد تقلب – Arena Breakout: Infinite متعهد به ارائه یک محیط رقابتی منصفانه برای همه بازیکنان با ویژگی تشخیص خودکار ضد تقلب است که به طور مداوم رفتار تقلب را کنترل می کند. هر بازیکنی که تقلب کند مشمول مجازات خواهد شد. علاوه بر این، ویژگی killcam به طور خودکار لحظه شکست بازیکن را ضبط و پخش می کند و به بازیکنان کمک می کند تا استراتژی های خود را بهبود بخشند.
  • بهینه سازی اقتباس شده – هر بازیکنی باید این فرصت را داشته باشد که بدون محدودیت سخت افزاری در منطقه تاریک غوطه ور شود. با در نظر گرفتن تعهد به همه، ما حداقل پیکربندی کارت گرافیک را به NVIDIA GeForce GTX 960 بهینه کرده ایم – بهبودی که به طور قابل توجهی مانع سخت افزاری را کاهش می دهد.
  • پشتیبانی چند زبانه – بازی یک ویژگی محلی سازی چند زبانه جامع را معرفی می کند که به بازیکنان از سراسر جهان امکان می دهد از سفر خود به کامونا لذت ببرند. اکنون شامل چینی سنتی، انگلیسی، آلمانی، روسی، پرتغالی و ژاپنی می‌شود که دسترسی بازیکنان را با پیشینه‌های زبانی مختلف تضمین می‌کند.

این تیم همچنین نحوه عملکرد کسب درآمد را توضیح داد:

در ABI، تعادل نبرد، تیز هوشی و اهمیت عملیات شما واقعاً مهم است و اینها را نمی توان خرید یا تحت تأثیر پرداخت قرار داد. کوئنز، سلاح، تجهیزات، تجهیزات پزشکی، و سایر ملزومات جنگی محدود به کسانی نیست که پول می پردازند—شما می توانید آنها را با تجارت، غارت، از بین بردن دشمنان و انجام ماموریت ها به دست آورید.

در طول این دوره دسترسی زودهنگام، استودیو MoreFun بر روی بهینه‌سازی گیم‌پلی، معرفی ویژگی‌های جدید و آزمایشی، متعادل کردن سیستم‌های کسب درآمد و تکرار سریع بازخورد بازیکنان تمرکز خواهد کرد. در نهایت، نقشه ها و سلاح های جدید اضافه خواهد شد. جزئیات بیشتر هفته آینده در Gamescom به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل