STALKER 2 Deep Dive 30 دقیقه از گیم پلی را به نمایش می گذارد

STALKER 2 Deep Dive 30 دقیقه از گیم پلی را به نمایش می گذارد

GSC GameWorld اولین شیرجه عمیق توسعه دهنده را برای STALKER منتشر کرده است. 2 که 30 دقیقه گیم پلی را به نمایش می گذارد. همانطور که مطرح است، STALKER 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2024 است و دیدن یک نگاه اجمالی به بازی با ویترین جدید بسیار عالی است.

STALKER 2 از Unreal Engine 5 استفاده می کند که نوید گرافیک خیره کننده و واقع گرایانه را می دهد. این بازی مدت زیادی است که در حال توسعه بوده است و توسعه دهندگان الزامات اولیه رایانه شخصی را در سال 2021 منتشر کردند. با این حال، به جرات می توان گفت که الزامات احتمالاً با تکامل فناوری از آن زمان تغییر کرده اند.

STALKER 2 در Steam در دسترس خواهد بود و از Denuvo که گیمرها واقعاً آن را دوست ندارند، استفاده نخواهد کرد.

با شیرجه زدن به درون شن های نازک STALKER 2، این بازی دارای یک دنیای گسترده و همه جانبه خواهد بود که به بازیکنان امکان می دهد یک منطقه رادیواکتیو 64 کیلومتری را کاوش کنند. فضاهای پسا آخرالزمانی زیادی برای کاوش بازیکنان و جهش‌یافته‌ها برای کشتن و یادگیری در سفر بقا وجود خواهد داشت.

برای تعدادی از توسعه‌دهندگان، STALKER 2 نزدیک به خانه می‌آید، زیرا برخی در اطراف منطقه محرومیت واقعی Chornobyl زندگی می‌کردند که به الهام بخشیدن به بازی کمک کرد.

برای افزودن سطح بیشتری از واقع گرایی و غوطه وری، بازیکنان می توانند تصمیم بگیرند که داستانشان چگونه پیش می رود. داستان دارای شاخه های متعددی است که همگی به پایان های متفاوتی ختم می شوند. علاوه بر اتمسفر بازی، STALKER 2 دارای یک چرخه روز و شب پویا و سیستم آب و هوا خواهد بود که می تواند به کاوش های شما کمک کند یا مانع از آن شود. این بازی دارای بیست منطقه مختلف است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

هنگامی که بازی منتشر شد، STALKER 2 دارای پشتیبانی مودینگ و حالت چند نفره خواهد بود که به‌زودی پس از انتشار بازی به‌عنوان یک به‌روزرسانی اضافه می‌شود.

شیرجه عمیق 30 دقیقه‌ای در استالکر 2، منطقه Great Swamps بازی و برخی از ماموریت‌های ابتدایی را به نمایش می‌گذارد که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند هنگام انجام بازی ببینند. همچنین به بازیکنان نگاهی اجمالی به محیط‌های دیگر می‌دهد تا ببینند از بازی بقای پسا آخرالزمانی آینده چه انتظاری دارند.

هنگام ایجاد این بازی، آنها گفتند که می‌خواهند منطقه وسیع باشد تا احساس اکتشاف، آزادی و تنهایی را به شما القا کند، زیرا افرادی که در منطقه محرومیت با آنها روبرو می‌شوید بسیار کم هستند.

>

STALKER 2 همچنین حس واقع گرایی را از طریق نمونه های اولیه ای که در مکان های بازی استفاده می کنند، ارائه می دهد. بسیاری از آنها دقیقاً همانطور که در زندگی واقعی هستند ساخته شده اند، برخی از آنها کمی جلا داده شده و برای تطبیق بهتر با فضای بازی دوباره طراحی شده اند. SALKER 2 برای اکران در 20 نوامبر تنظیم شده است.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل