Patreon می‌گوید که اپل اکنون آن را مجبور به پرداخت 30 درصد از خریدهای درون‌برنامه و عضویت‌های جدید می‌کند و سازندگان را با مشکل مواجه می‌کند.

Patreon می‌گوید که اپل اکنون آن را مجبور به پرداخت 30 درصد از خریدهای درون‌برنامه و عضویت‌های جدید می‌کند و سازندگان را با مشکل مواجه می‌کند.

سازندگان محتوا برای درآمد بیشتر به Patreon تکیه می‌کنند و به آنها انگیزه می‌دهد که به تولید رسانه‌های مصرفی با کیفیت بالا ادامه دهند. با این حال، با الزامات جدید اپل، همه چیز کمی پیچیده خواهد شد. پلتفرم کسب درآمد امروز اعلامیه‌ای داد و گفت که این غول فناوری اکنون آن را مجبور می‌کند که نه تنها برای هر خرید درون برنامه‌ای، بلکه برای عضویت‌های جدید نیز 30 درصد کاهش پرداخت کند. Patreon نگرانی های خود را در آخرین اعلامیه بیان کرده است و به سازندگان اجازه می دهد بدانند که از آنها دست نمی کشد.

عدم رعایت الزامات اپل تا نوامبر به معنای حذف فوری برنامه Patreon از فروشگاه App iOS است

تغییرات جدید از سازندگان می‌خواهد که به روش صورت‌حساب اشتراک Patreon روی بیاورند تا از طریق برنامه iOS این پلتفرم درآمد کسب کنند. اپل تقریباً شرکت را به گوشه ای واداشته است و به آنها اولتیماتوم داده است تا از سیستم پرداخت درون برنامه ای خود در ماه نوامبر استفاده کنند یا اینکه به طور کلی از اپ استور حذف شوند. این بدان معناست که کاهش 30 درصدی اپل در هر بار خرید عضویت جدید و هر بار تمدید آن اعمال خواهد شد.

“Patreon وجود دارد تا به سازندگان اجازه دهد آنچه را که دوست دارند برای بزرگترین خود بسازند. طرفداران، و کسب درآمد با انجام آن در شرایط خود. هر چیزی که می سازیم برای این است که این دو چیز را برای سازندگان آسان تر کنیم. برای شما.

متأسفانه، اپل از ما می‌خواهد که برای تمام تراکنش‌های iOS به سیستم خرید درون‌برنامه‌ای خود سوئیچ کنیم، در غیر این صورت به‌طور کلی از اپ استور خارج می‌شویم – و سیستم خرید درون‌برنامه‌ای آن‌ها با همان سطح ما ساخته نشده است. انعطاف پذیری اول خالق.»

برای کمک به جبران برخی از ضررهایی که سازندگان انتظار می‌رود در هفته‌های آینده متحمل شوند، Patreon می‌گوید که می‌توانند به‌طور خودکار قیمت‌های خود را در برنامه iOS افزایش دهند. هزینه 30 درصدی اپل از تاریخ 4 نوامبر فقط برای عضویت های جدیدی که از طریق برنامه iOS خریداری شده اند اعمال می شود، در حالی که عضویت های قبلی تحت تأثیر تغییرات باقی می مانند. متأسفانه، Patreon در حال حاضر مقداری از درآمد سازندگان را دریافت می کند، و با توجه به اینکه کمیسیون اپل در حال حاضر وارد عمل شده است، به معنای فرصت های درآمد کمتر برای افراد با استعداد و سخت کوش است.

تیم سوینی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اپیک گیمز، متوجه اعلام پاترئون شد و وقت گذاشتن در اپل کوتاهی نکرد، گفتن که “دنیای دیجیتال نمی تواند به همین منوال پیش برود.” تشویق طرفداران خود به استفاده از صفحه وب یا دستگاه اندرویدی آن یا خرید برای جلوگیری از کاهش 30 درصدی اپل. اینکه آیا این منجر به عواقب وخیم می شود یا نه، داستان دیگری است، اما حداقل نشان می دهد که Patreon با برداشتن هر پنی که سازندگان به دست آورده اند، یک شرکت معمولی اضافه بار نیست.

پلتفرم کسب درآمد بین 8 تا 12 درصد از اشتراک‌های عضویت غیررایگان را همراه با هزینه‌های پردازش پرداخت نگه می‌دارد. 5 درصد اضافی از فروش محصولات دیجیتال جمع آوری می شود.

منبع خبر: patreon< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل