Shadows of Doubt دسترسی زودهنگام را در 26 سپتامبر ترک می کند

Shadows of Doubt دسترسی زودهنگام را در 26 سپتامبر ترک می کند

Shadows of Doubt مدت زیادی است که در دسترسی زودهنگام بوده است و مردم می توانند آن را از طریق Steam بازی کنند. این بازی سال‌ها در حال توسعه بوده و در سال 2023 وارد دسترسی اولیه شده است. توسط ColePowered Games توسعه یافته و توسط Fireshine Games< منتشر شده است. /a>، این بازی کارآگاهی مخفی کاری sandbox با استقبال خوبی در Steam مواجه شد و امتیاز بسیار مثبتی را دریافت کرد. علاوه بر این، در جوایز Steam سال گذشته نیز نامزد «نوآورترین بازی» شد.

Shadows of Doubt بالاخره تاریخ انتشار دارد: 26 سپتامبر. با پایان یافتن Early Access، کسانی که مشتاق بررسی بازی در کنسول‌های دیگر هستند، می‌توانند آن را در PlayStation 5 و Xbox Series X|S خریداری کنند.

اگر از طرفداران نسخه‌های فیزیکی هستید، نسخه فیزیکی Shadows of Doubt اکنون برای پیش‌سفارش در خرده‌فروشان در دسترس خواهد بود.

Shadows of Doubt شما را وادار می کند که به عنوان یک محقق خصوصی بازی کنید. هنگام تلاش برای یافتن یک قاتل زنجیره ای، باید شواهدی را کشف کنید، مظنونان را ردیابی کنید، گزارش تماس ها را مرور کنید، و خیلی چیزهای دیگر. بازی در یک شهر نوآر علمی تخیلی اتفاق می افتد، جایی که هر شهروند نام خود را دارد. ، شغل و اطلاعاتی که می توانند به شما بدهند. این اطلاعات می تواند به شما در سفر در سراسر Shadows of Doubt کمک کند یا مانع شود، و این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه از آن استفاده کنید.

هر شهری که کاوش می‌کنید به‌طور رویه‌ای ایجاد می‌شود، با شهروندانی که روال‌ها و آپارتمان‌های جداگانه‌ای دارند که می‌توانید کاوش و کاوش کنید. برای ادامه دادن بودجه به تلاش‌های خود برای جستجوی یک قاتل زنجیره‌ای، می‌توانید موارد دیگری را نیز انجام دهید و سعی کنید مقداری پول نقد اضافی به دست آورید که می‌تواند به شما در تهیه ابزارها و تجهیزات جدید کمک کند. همچنین می توانید از پولی که به دست می آورید برای سفارشی کردن آپارتمان خود استفاده کنید.

Shadows of Doubt به شما امکان می‌دهد به روش خودتان بازی کنید. چه می‌خواهید با چیدن قفل‌ها تا حد امکان مخفی باشید یا می‌خواهید راه خود را با شهروندان جذاب کنید. از طرف دیگر، می توانید به قانون پایبند باشید و آن را با کتاب بازی کنید. انتخاب کاملاً به شما بستگی دارد.

Shadows of Doubt در 26 سپتامبر منتشر خواهد شد و به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که بهبودها، بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. این ویژگی‌ها به‌طور خودکار برای کسانی که آن را روی کنسول خریداری می‌کنند گنجانده می‌شود. اخبار مربوط به این ویژگی‌ها هنوز منتشر نشده است، اما بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند در هفته‌های آینده بفهمند که از انتشار کامل Shadows of Doubt چه انتظاراتی باید داشته باشند.

برای کسانی که می خواهند آن را در Steam خریداری کنند، 19.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. اگر یک نسخه فیزیکی برای کنسول خود می خواهید، 29.99 دلار هزینه دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل