بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered H2M Mod را دریافت کرد

بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered H2M Mod را دریافت کرد

علی‌رغم انتشار در سال 2016، بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered فروش سرسام‌آوری داشته است. در نتیجه، پس از Counter-Strike 2 به دومین بازی پرفروش Steam تبدیل شده است.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered به دلیل مود H2M که قرار است این هفته منتشر شود، رتبه‌بندی را پشت سر گذاشته است. این مد احیای Modern Warfare 2 از Modern Warfare Remastered به عنوان پایه استفاده می کند.

این مد بسیار جاه طلبانه اساساً کل بازی چند نفره Modern Warfare 2 را به Modern Warfare Remastered منتقل می کند. این شامل تمام نقشه‌ها، حالت‌ها، سلاح‌ها و برخی از محتوای جدیدتر منتشر شده برای بازی با استفاده از محیط‌های تک‌نفره است.

در حالی که مود رایگان است، برای اجرای آن باید Call of Duty: Modern Warfare Remastered داشته باشید. این بازی در حال حاضر با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌رسد، که نشان‌دهنده تجدید حیات شدید در خریدار این بازی است.

زمانی که بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered برای اولین بار منتشر شد، آنطور که اکتیویژن انتظار داشت عملکرد خوبی نداشت. در عوض، تنها رکورد 1409 بازیکن را به ثبت رساند. این بسیار شوکه کننده بود، به خصوص که Modern Warfare یکی از محبوب ترین بازی های ندای وظیفه کنسول های نسل قدیمی بود. با این حال، با انتشار مود H2M، این مد در حال شکل گیری است و از تعداد 1409 بازیکن فراتر می رود.

مد H2M برای بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered قرار است در 16 آگوست منتشر شود. در حالی که Activision Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered، مورد استقبال طرفداران بازی قرار نگرفت. این به این دلیل است که آنها آن را به طور کامل از بین بردند و حالت های چند نفره را حذف کردند، که دلیل بزرگی است که مردم در وهله اول Call of Duty را بازی کردند. بین آن و قیمت گزاف، بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان ناامید شدند.

خوشبختانه، در 16 آگوست، کسانی که بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دارند، می‌توانند این مد رایگان H2M را بازی کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نوستالژی حالت‌های بازی چندنفره Modern Warfare 2 را دوباره زنده کنند.

برای کسانی که می خواهند مود H2M را کاوش کنند، یک وب سایت رسمی وجود دارد که می توانید آن را دانلود کنید. همچنین شامل نصب کننده مود H2M است. با این حال، در حال حاضر برای دانلود در دسترس نیست، زیرا این مود تا 16 آگوست منتشر نشده است. علاوه بر این، این ماد فقط در نسخه Steam بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered قابل استفاده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل