اپل بازار تبلت‌های OLED را با یک دستگیره آهنین رهبری کرد، با ارقام جدید که نشان می‌دهد این شرکت 72 درصد از سهم بازار را برای دوره دوم 2024 در اختیار داشته است.

اپل بازار تبلت‌های OLED را با یک دستگیره آهنین رهبری کرد، با ارقام جدید که نشان می‌دهد این شرکت 72 درصد از سهم بازار را برای دوره دوم 2024 در اختیار داشته است.

راه اندازی 11 اینچی و مدل‌های 13 اینچی آی‌پد پرو M4 تقریباً تضمین می‌کنند که اپل به رکود کاهش فروش تبلت‌ها پایان می‌دهد و همچنین جایگاه برتری را برای اسلحه‌های دارای فناوری OLED خواهد داشت. در آخرین گزارش، مشخص شده است که غول کوپرتینویی در سه ماهه دوم سال 2024، 72 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت، در حالی که رقبای آن به سختی در تصویر بودند.

M4 iPad Pro 13 اینچی بیشترین فروش را بر اساس هر پنل داشت و برای دومین بار متوالی توانست محبوب‌ترین تبلت باقی بماند

برای سه ماهه دوم، La Jolla از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر می‌نویسد که از میان سه بازیکن، اپل کل بازار تبلت‌های OLED را کنترل می‌کند، در حالی که هواوی و سامسونگ به دلیل داشتن سهمی 13 درصدی و 9 درصدی، سهم خود را از دست دادند. درصد به ترتیب. به طور کلی، این گزارش اشاره می‌کند که محموله‌های تبلت‌های OLED به 4.11 میلیون دستگاه افزایش یافته است که این رقم را به رکورد بالایی تبدیل می‌کند و شاهد افزایش سالانه 356 درصدی بوده است.

“میزان فروش تبلت‌های OLED 142% Q/Q و 356 افزایش یافت % Y/Y در سه ماهه دوم بیست و چهارم به رکورد بالای 4.11 میلیون رسید زیرا اپل آیپد پروهای 11.1 و 13 اینچی مورد انتظار خود را عرضه کرد که دارای اولین پنل پشته ای OLED صنعت تبلت به همراه نازک ترین تبلت های تولید شده تا به امروز هستند. اپل در سه ماهه دوم سال 24 میلادی با سهم 72 درصدی بر بازار تبلت های OLED تسلط داشت و پس از آن هوآوی با 13 درصد و سامسونگ با 9 درصد قرار گرفتند.

آیپد پرو 13 اینچی OLED برای دومین سه ماهه متوالی با برتری جزئی نسبت به آیپد پرو OLED 11.1 اینچی بازار را بر اساس خرید پنل رهبری کرد. هر مدل در سه ماهه دوم 24 36 درصد سهم داشت. مدل شماره 3 بر اساس خرید پنل، Huawei Mate Pad Pro 13.2 اینچی با 5% بود. LG Display و Samsung Display بازار Q2’24 را بر اساس تامین کننده پنل با سهم 41 درصدی هر کدام تقسیم کردند.”

اگرچه اپل از دو مدل iPad Pro با پنل OLED رونمایی کرد، نسخه 13 اینچی بیشترین فروش را بر اساس هر پنل داشت و به دنبال آن نسخه کوچکتر 11 اینچی قرار داشت. در رتبه سوم، HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی هوآوی با سهم بازار 5 درصد داریم. این احتمال وجود دارد که اگر اپل یک تبلت OLED ارزان‌تر در خط تولید خود داشت، جایگاه سوم را کسب می‌کرد، اما برای آن باید مدتی صبر کنیم، زیرا انتظار می‌رود خانواده آی‌پد ایر انتقال به این فناوری نمایشگر در سال 2026.< /p>

یک آمار جالب دیگر این است که کل طیف آی‌پد اپل با افزایش چشمگیر 24 درصدی سال به سال در درآمد در طول سه ماهه سوم درآمد سال 2024، آن را برای هر یک از دسته های شرکت در آن دوره به بالاترین سطح تبدیل می کند. متأسفانه، مشاوران زنجیره تامین Display تخمین می‌زنند که سه‌ماهه سوم سال 2024 با یک وقفه جزئی مواجه خواهد شد، با کاهش 5 درصدی محموله‌ها در مقایسه با سه ماهه دوم، اما افزایش 169 درصدی سال به سال به 3.9 میلیون دستگاه. این رقم احتمالاً توسط مدل‌های آی‌پد پرو M4 پشتیبانی می‌شود، اما اپل باید این فناوری را به مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر گسترش دهد تا واقعاً توپ را به دست بیاورد.

منبع خبر: نمایش مشاوران زنجیره تامین

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل