درآمد گروه رسانه و فناوری ترامپ در سه ماهه دوم سال 2024 با زیان خالص 16 میلیون دلاری 30 درصد کاهش یافت.

درآمد گروه رسانه و فناوری ترامپ در سه ماهه دوم سال 2024 با زیان خالص 16 میلیون دلاری 30 درصد کاهش یافت.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

با وجود اعلام موجی از اخبار مثبت در روزهای اخیر، سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ (NASDAQ: DJT) پس از اعلام نتایج مالی ضعیف برای سه ماهه دوم سال 2024، منتظر تلاطم هستند.

منبع: Form 10-Q

در واقع، رسانه ترامپ فقط 836،90 دلار به دست آورد. در درآمد سه ماهه اخیر به پایان رسیده، کاهشی 30 درصدی نسبت به 1.192 میلیون دلار درآمدی را نشان می دهد که شرکت مادر Truth Social در سه ماهه مشابه سال 2023 به رسمیت شناخته است.

از جنبه مثبت، این شرکت زیان خالص کمتری به میزان 16.368 میلیون دلار گزارش کرد در مقابل 22.768 میلیون دلار که به عنوان زیان خالص در سه ماهه دوم 2023 شناسایی شد.

همچنین، تا 30 ژوئن 2024، موجودی نقدی گروه رسانه و فناوری ترامپ به 343.954 میلیون دلار رسید که به دلیل فرآیند de-SPAC دنیای دیجیتال و ادغام با TMTG و همچنین اعمال نقدی ضمانت نامه های مرتبط.

در زمان نگارش این مقاله، سهام ترامپ رسانه تا حد زیادی ثابت است که نشان‌دهنده ماهیت قیمتی افشای مالی امروز است.

در همین حال، TMTG همچنان به پر کردن سرویس پخش محتوای سفارشی خود، با نام Truth Plus، با ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد.

هفته گذشته، شرکت به طور رسمی اعلام کرد از عرضه سرویس پخش محتوای Truth+ خود در نسخه وب برنامه Truth Social. از آن زمان، این عرضه تدریجی در Android و همچنین پلتفرم‌های iOS.

در مراحل بعدی، گروه رسانه و فناوری ترامپ قصد دارد ویژگی هایی مانند “یک 14- تعاملی را معرفی کند. راهنمای الکترونیکی روز، دریافت فوری برنامه های تلویزیونی پخش شده در 7 روز گذشته، DVR شبکه، ویدیوی درخواستی و غیره. در برنامه Truth Social.

به طور بحرانی، این شرکت قصد دارد از گزینه‌های تبلیغاتی جدیدی استفاده کند، زیرا برای راه‌اندازی یک سرویس استریم برای تلویزیون‌های هوشمند تلاش می‌کند. از آنجایی که Truth Plus از پشته تحویل فناوری سفارشی این شرکت بر روی یک CDN خصوصی پشتیبانی می‌کند، این شرکت معتقد است که سرویس پخش آن نمی‌تواند توسط فناوری بزرگ مختل شود.

در ماه جولای، گروه رسانه و فناوری ترامپ وارد یک معامله کل سهام با WorldConnect Technologies، WorldConnect IPTV Solutions، و JedTec برای به دست آوردن کلید دارایی ها، از جمله کد منبع، برای CDN خصوصی Truth Plus.

در آن زمان، ترامپ Media همچنین یک قرارداد خرید سهام آماده به کار (SEPA) با شراکت محدود جزایر کیمن، یورک‌ویل، منعقد کرد. طبق این قرارداد، نهاد مادر Truth Social می‌تواند سهامی به ارزش 2.5 میلیارد دلار را هر از چند گاهی در طول مدت SEPA به Yorkville بفروشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل