Max Payne 1 و 2 Remake وارد تولید کامل شد. کنترل 2 در مرحله “آمادگی تولید” است

Max Payne 1 و 2 Remake وارد تولید کامل شد. کنترل 2 در مرحله “آمادگی تولید” است

امروز Remedy Entertainment تایید کرد که بیش از دو سال پس از معرفی رسمی، بازسازی Max Payne 1 و 2 بالاخره وارد تولید کامل شد.

در lآزمایش گزارش مالی، استودیوی توسعه به روز رسانی پروژه های در حال حاضر را ارائه کرد. توسعه، از بازسازی مورد انتظار شروع می شود که دو ورودی اول این سری را با هم ترکیب می کند. طبق به روز رسانی امروز، نسخه بازسازی شده در سه ماهه دوم سال 2024 وارد تولید کامل شد و هدف فعلی این است که بازی از ابتدا تا انتها در حالت اولیه عملکردی قرار گیرد.

علاوه بر ارائه به‌روزرسانی در بازسازی Max Payne 1 و 2، Remedy Entertainment همچنین اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت Control 2 و پروژه با نام رمز Condor، یک بازی چند نفره که در دنیای کنترل جریان دارد، فاش کرد. دومین ورودی از این مجموعه در سه ماهه دوم سال وارد فاز آمادگی تولید شد، مرحله نهایی قبل از ورود به تولید کامل. ساختی که ویژگی های مهم را به شکل قابل پخش به نمایش می گذارد نیز ایجاد شده است. در مورد انتشار بازی، Remedy در حال صحبت با شرکای احتمالی است اما هنوز باید تصمیم بگیرد که آیا بازی و Condor را خود منتشر کند یا ناشر پیدا کند. Project Condor نیز در مارس 2024 وارد تولید کامل شد و تیم در حال حاضر بر روی ایجاد نقشه ها و انواع ماموریت ها تمرکز می کند و در عین حال به آزمایش های بازی داخلی و خارجی ادامه می دهد، دومی در ظرفیت محدود.

توسعه‌دهنده بازسازی Max Payne 1 و 2 همچنین به‌روزرسانی کوچکی را در ارائه کرده است. Alan Wake 2، آخرین عنوان آن. بازی هنوز نتوانسته هزینه‌های خود را جبران کند، و The Lake House در حال حاضر برای تاریخ انتشار هنوز تایید نشده در دست ساخت است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد بازسازی Max Payne 1 و 2 در دست نیست. زمانی که نسخه بازسازی شده اعلام شد، Remedy تایید کرد که توسط موتور نورث لایت استودیو قدرت می گیرد و مطابق با یک بازی معمولی Remedy AAA خواهد بود. یک پنجره انتشار هنوز تأیید نشده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل