Grayscale پیش بینی می کند که اگر ایالات متحده از رکود اجتناب کند، بیت کوین امسال ATH را مجددا آزمایش می کند

Grayscale پیش بینی می کند که اگر ایالات متحده از رکود اجتناب کند، بیت کوین امسال ATH را مجددا آزمایش می کند

بر اساس تحقیقات گری اسکیل، اگر اقتصاد ایالات متحده از رکود جلوگیری کند، بیت کوین به طور بالقوه می تواند در اواخر امسال مجدداً بالاترین رکورد خود را آزمایش کند.

با وجود نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران Grayscale< /a> تحقیقات پیش‌بینی می‌کند که قیمت‌ها در ماه‌های آینده ممکن است بالاتر بروند.

در 8 آگوست تحقیق گزارش، تحلیلگران Grayscale پیشنهاد کردند که اگر اقتصاد ایالات متحده به “فرود نرم” دست یابد و از رکود اجتناب کند، ارزش گذاری رمزها می تواند با بیت کوین (BTC) به طور بالقوه در اواخر سال جاری به “بالاترین زمان خود” بازنگری می کند.

“تغییرات در چشم‌انداز سیاسی ایالات متحده در اطراف صنعت کریپتو ممکن است خطرات نزولی ارزش‌گذاری را در مقایسه با دوره‌های گذشته کاهش دهد.”

مقیاس خاکستری

این شرکت اشاره کرد که حتی در یک محیط اقتصادی ضعیف‌تر، ریسک‌های نزولی ممکن است «محدود‌تر» از چرخه‌های گذشته باشد و تقاضای ثابت از محصولات تازه فهرست‌شده در بورس ایالات متحده و بازده آلت‌کوین را به عنوان عوامل کاهش‌دهنده ذکر کرد.

>

شاخص نوسانات بازار | منبع: مقیاس خاکستری

گری اسکیل می‌گوید با نگاهی به آینده، ثبات بازار به داده‌های اقتصاد کلان و سیاست‌های بانک مرکزی آینده بستگی دارد، و اضافه می‌کند که رویدادهایی مانند نشست سپتامبر فدرال رزرو و سمپوزیوم جکسون هول احتمالاً نقشی کلیدی در شکل‌دهی به محیط خواهند داشت.

بیت کوین در هر سناریویی برنده می شود

صرف نظر از این سناریو، تحقیقات Grayscale همچنان خوش بینانه است و نشان می دهد که حتی یک دوره ضعف اقتصادی می تواند مورد سرمایه گذاری بلندمدت بیت کوین را تقویت کند، به ویژه با توجه به “رویکرد غیر انضباطی” جاری در سیاست های پولی و مالی.

در زمان انتشار، بیت کوین بالای 60,000 دلار معامله می شود، پس از افت روز دوشنبه که قیمت آن برای مدت کوتاهی به زیر 50,000 دلار سقوط کرد، به ازای هر داده از crypto.news. بیت کوین تاکنون سطح حمایت 50000 دلاری خود را حفظ کرده است، و این گمانه زنی را تقویت می کند که نهنگ ها همچنان به قیمت های فعلی انباشته می شوند، که می تواند نشانه حرکت های بالقوه بالاتر در آینده باشد، به خصوص به عنوان بیت کوین معمولا در طول سپتامبر و اکتبر در محدوده قیمت نسبتاً پایین معامله می شود.< /p>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل