توسعه‌دهنده بلاک چین BRC-20 را فورک می‌کند تا Defi را به بیت‌کوین بیاورد

توسعه‌دهنده بلاک چین BRC-20 را فورک می‌کند تا Defi را به بیت‌کوین بیاورد

یک توسعه دهنده بلاک چین قرار است استاندارد توکن BRC-20 را برای معرفی قابلیت های مالی غیرمتمرکز به شبکه بیت کوین ایجاد کند.

یک توسعه دهنده blockchain تحت نام مستعار Mikael.btc، معروف به خالق استاندارد توکن BRC-100، می‌خواهد BRC-20 را در تلاشی برای ارائه پروتکل جدیدی که برای ایجاد مالی غیرمتمرکز به بیت کوین ( BTC) شبکه.

در پست 9 اوت در X، برنامه‌نویس برنامه‌هایی را برای فورک، با تاکید بر اینکه این ارتقا محدودیت‌های کلیدی استاندارد BRC-20، از جمله «عدم برنامه‌پذیری»، چالش‌های مقیاس‌پذیری، و عدم وجود زیرساخت‌های Defi را برطرف می‌کند.

طبق گفته Mikael.btc، پروتکل جدید از فناوری‌هایی مانند Inscriptions – که برای افزودن ابرداده به sats بیت‌کوین استفاده می‌شود – و OP_RETURN – اسکریپتی که اجازه می‌دهد داده‌ها در تراکنش‌ها ذخیره شوند – برای بهبود عملکرد بیت‌کوین استفاده می‌کند و کاربران را قادر به دسترسی می‌کند. مالی غیرمتمرکز.

“هر توکن BRC-20 به یک توکن BRC-100 با همان علامت و منبع مشابه نگاشت خواهد شد. 100٪ از توکن BRC-100 جدید بین دارندگان توکن اصلی BRC-20، دقیقاً با همان مقدار دارایی در BRC-20 توزیع می شود.”

Mikael.btc

توسعه‌دهنده افزود: پس از فورک، دارندگان توکن‌های BRC-20 به‌طور خودکار دارایی‌های معادل پروتکل BRC-100 را دریافت خواهند کرد. با این حال، کسانی که دارای توکن‌های BRC-20 در صرافی‌های متمرکز نگهداری می‌شوند، باید منتظر باشند تا صرافی‌ها دارایی‌های فورک شده جدید را توزیع کنند.

فشار برای defi در شبکه بیت‌کوین اخیراً پس از گزارش تحقیقاتی Pantera Capital، یک شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز، پیش بینی کرد که اکوسیستم defi مبتنی بر بیت کوین می تواند صدها میلیارد دلار نقدینگی را از طریق پروتکل های web3 جذب کند. که بخش defi بیت‌کوین می‌تواند سهم بازاری قابل مقایسه با اتریوم به دست آورد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل