هیچ افزایش عملکردی در پیکسل واچ 3 وجود نخواهد داشت، اما صفحه نمایش بسیار روانتر از قبل خواهد بود.

هیچ افزایش عملکردی در پیکسل واچ 3 وجود نخواهد داشت، اما صفحه نمایش بسیار روانتر از قبل خواهد بود.

رویداد Made by Google تنها یک هفته دیگر باقی مانده است و برای طیف وسیعی از دستگاه‌هایی که در راه‌اندازی بزرگ عرضه می‌شوند، تبلیغات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. سری پیکسل 9 مدتی است که در کانون توجه قرار گرفته است و گمانه زنی ها اطلاعات کلیدی را در مورد خط تولید آینده ارائه می دهد. Pixel Watch 3 قرار است در کنار آن رونمایی شود، و اگرچه طبق گزارش‌های قبلی ارتقاء عمده‌ای دریافت نمی‌کند، اما بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به نسخه قبلی خود دارد. درز اخیر اکنون بر تغییر قابل توجهی که در ساعت هوشمند آینده ایجاد شده است تمرکز دارد.

Pixel Watch 3 شباهت هایی با نسل قبلی خود دارد اما با ارتقاء صفحه نمایش همراه خواهد بود

Pixel Watch 3 در کنار سری Pixel 9 در 13 آگوست عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد شایعات در مورد دستگاه‌های آینده به شدت در حال افزایش است. اگرچه پیکسل واچ 3 شباهت هایی با پیکسل واچ 2 دارد و به روزرسانی های گسترده ای ندارد، اما فاش شده جدید نشان می دهد که دارای برخی بهبودها نسبت به نسخه قبلی خود است.

همانطور که سرفصل های اندروید گزارش شده است، Pixel Watch 3 از همان پردازنده استفاده می کند به عنوان سلف خود و مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon Wear 5100 (SW5100) و پردازنده کمکی Cortex M33 خواهد بود. همچنین از همان 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه فلش بهره می برد، بنابراین عملکرد امسال شاهد هیچ ارتقایی نخواهد بود. به نظر می رسد پیکسل واچ 3 بدون تغییر باقی می ماند، اما پیشرفت های صفحه نمایش قابل توجه است.

نمایشگر جدید دارای نرخ رفرش 60 هرتز خواهد بود که جهشی بزرگ از نرخ نوسازی 30 هرتز مدل قبلی است. این بدان معنی است که ما شاهد تصاویری روان و پاسخگو خواهیم بود. همچنین با یک رویکرد تطبیقی ​​ارائه می‌شود که در آن به‌روزرسانی با تنظیم بر اساس نیاز، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند: 1Hz برای همیشه روشن و 60Hz برای زمانی که به طور فعال از تلفن خود استفاده می‌کنید.

Pixel Watch 3 در دو اندازه: یک مدل معمولی و یک نسخه XL با باتری بزرگتر و نمایشگر بزرگتر. ظرفیت باتری برای این دو اندازه نسبت به Pixel Watch 2 اندکی بهبود یافته است و 307 میلی آمپر ساعت برای مدل پایه و 425 میلی آمپر ساعت برای نسخه 45 میلی متری است. هر دو مدل دارای عمر باتری 24 ساعته خواهند بود.

علاوه بر بهبود نرخ به‌روزرسانی، انتظار داریم که Pixel Watch 3 با ویژگی‌های جدیدی مانند Cardio Load عرضه شود. و مشاوره در زمان واقعی و همچنین گسترش پشتیبانی باند Ultra-Wide که کاربران مدتها پیش انتظار داشتند. با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، ویژگی ها و ارتقاهای بیشتری ظاهر می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل