گلن شوفیلد اذعان می کند که پروتکل کالیستو خیلی زود منتشر شد

گلن شوفیلد اذعان می کند که پروتکل کالیستو خیلی زود منتشر شد

پروتکل Callisto مدت‌هاست که توسط Visceral Games به عنوان جانشین معنوی Dead Space معرفی می‌شد، به خصوص به این دلیل که توسط خالق Dead Space، Glen Schofield طراحی شده بود. با این حال، بازی در نهایت زمانی که در دسامبر 2022 عرضه شد شکست خورد. در Wccftech، Kai Tatsumoto به 7.2/10 داد:

در حالی که یک تماشاگر باورنکردنی در اسکرین شات ها و صحنه های مرگ است، پروتکل کالیستو از کمبود محتوای جذاب رنج می برد که باعث می شود سفر دوازده ساعته در زندان آهن سیاه ارزش دو، حتی شاید یک بازی مجزا داشته باشد. ساخت و ساز و درختان مهارت هر دو از نظر ماهیت حداقلی هستند (که هر دو دارای اعتبارات سنگینی هستند که در آن بازیکنان فقط می توانند دو یا سه سلاح را در بازی کامل ارتقا دهند) در حالی که مبارزات غوغا و رویارویی های رزمی به طور کلی تا حد زیادی به نظر می رسد. عناصر ترسناک تنها دلیلی برای انجام اولین بازی ترسناک Striking Distance هستند، اما ممکن است بخواهید به جای اینکه سفر را تا انتها ببینید، دوباره به زندان آهن سیاه پرتاب می شوید.

چرا بازی اینقدر ناامیدکننده شد؟ خوب، خود گلن شوفیلد معتقد است که این به این دلیل است که باید به تعویق می افتاد، اما ناشر کرافتون نپذیرفت. اسکوفیلد در یک مصاحبه ویدیویی با YouTuber Dan Allen Gaming گفت :

من حدود سه ماه و نیم دیگر می‌خواستم و حدود سه یا چهار ماه به این باور رسیدم که قرار است اینگونه باشد. در اکتبر یا 21 سپتامبر، به من گفتند که قرار است وقت بگیریم، فقط پشیمان نیستیم. این اصطلاحی بود که استفاده می شد، پشیمان نیست، فقط هر چیزی را که می خواهید در بازی قرار دهید. سپس ژانویه فرا می رسد، و برخی از مردم می آیند، و آنها فقط می گویند نه، دسامبر 2022 است، و من فکر می کردم، این کار تمام نمی شود، و هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اینطور نیست که هزینه کمتری برای شما داشته باشد زیرا سه ماه زودتر آن را بیرون می آورید. اگر می‌خواهید این کار انجام شود، من باید سه ماه و نیم همه چیز را تسریع کنم، یعنی باید مردم را در اینجا گیر کنم. اگر به 20 نفر نیاز داشته باشم، در واقع 30 یا 40 نفر می گیرم زیرا این منحنی یادگیری تنظیم نمی شود.

گلن شوفیلد چپ توسعه دهنده Striking Distance Studios نزدیک به یک سال پیش. در مصاحبه فوق، او توضیح داد که می‌خواهد روی سلامتی و مراقبت از دخترش تمرکز کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل