M4 Mac mini ظاهراً در حال طراحی مجدد است. جمع‌وجورترین کامپیوتر اپل خواهد شد که تا به حال عرضه شده در حالی که اسب بخاری باورنکردنی عرضه می‌کند

M4 Mac mini ظاهراً در حال طراحی مجدد است. جمع‌وجورترین کامپیوتر اپل خواهد شد که تا به حال عرضه شده در حالی که اسب بخاری باورنکردنی عرضه می‌کند

اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مجموعه‌ای از ماشین‌های مجهز به آخرین چیپست خود است، اما از بین همه آنها، گزارش جدیدی بیان می‌کند که M4 Mac mini تنها دستگاهی خواهد بود که طراحی مجدد دارد. با این تغییر، گفته می شود که این مدل به کوچکترین کامپیوتر این شرکت تبدیل خواهد شد. با توجه به اینکه سری Apple Silicon Mac mini از سال 2020 وجود داشته است، مدت ها دیر شده بود که این ماشین ها تغییرات زیبایی داشته باشند.

M4 Mac mini آینده می تواند به کوچکی یک تلویزیون اپل باشد، اما به لطف سیلیکون جدید اپل، عملکردی در سطح دسکتاپ دارد.

این امکان وجود دارد که اپل از مدل‌های iPad Pro 11 و 13 اینچی دارای چیپست M4، به عنوان هر دو اینها نازک ترین تبلت هایی هستند که این شرکت تا به حال تولید کرده است. متأسفانه مارک گورمن از بلومبرگ آن را به عنوان دلیلی برای معرفی مجدد طراحی M4 Mac mini ذکر نکرد. یک واقعیت جالب این است که خانواده مک مینی از سال 2010 تاکنون تغییرات اساسی در طراحی دریافت نکرده است و چیزی که باید خریداران بالقوه را هیجان زده کند این است که اپل قصد دارد تا چه اندازه کوچک آن را بسازد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از این گزارش، گفته می‌شود که M4 Mac mini به اندازه تلویزیون اپل خواهد بود، اما می‌تواند کمی بلندتر باشد تا بتواند اجزای قدرتمند و سیستم خنک‌کننده را در خود جای دهد. برای مرجع، نسل فعلی Apple TV 1.4 اینچ قد دارد. در مورد مواد ساخت، این غول فناوری به استفاده از شاسی آلومینیومی ادامه خواهد داد و آن را به اندازه نسخه های نسل قبلی قوی خواهد کرد. به اندازه کافی عجیب، تحلیلگر Ming-Chi Kuo قبلاً پیش بینی کرده بود که خانواده M4 MacBook Pro هیچ گونه طراحی مجددی ندارد، بنابراین M4 Mac mini تنها دستگاهی است که امسال وارد بازار شده است.

با این حال، در این گزارش اشاره ای نشده است که چه تغییراتی در مشخصات اعمال خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که اندازه M4 Mac mini با موفقیت کاهش می یابد. با توجه به اینکه آخرین استانداردهای Wi-Fi استفاده از اتصال اترنت سیمی را به دلیل سرعت ارتقا یافته و تأخیر کاهش یافته نفی می کند، روده ما به ما می گوید که ابتدا جک RJ45 حذف می شود و احتمالاً با یک پورت Thunderbolt جایگزین می شود که می تواند همان را ارائه دهد. تجربه، اما از طریق استفاده از یک دانگل سازگار.

M4 Mac mini یکی دیگر از محصولات اپل است که در خط لوله نازک تر شدن و بیشتر شدن است. فشرده – جمع و جور. به گفته گورمن، جدیدترین مدل‌های آی‌پد پرو 11 و 13 اینچی تنها شروع برنامه‌های این شرکت بود و انتظار می‌رود این تغییر طراحی به سری‌های آتی مک‌بوک پرو و ​​آیفون 17 منشعب شود که به شاسی “لاغرتر” دارد.

منبع خبر: Bloomberg

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل