قیمت تون کوین الگوی صعودی را نشان می دهد، اما نکته ای وجود دارد

قیمت تون کوین الگوی صعودی را نشان می دهد، اما نکته ای وجود دارد

قیمت تون‌کوین پس از عقب‌نشینی به پایین‌ترین سطح چند ماهه در روز دوشنبه، در حالی که سرمایه‌گذاران تجارت حمل‌ونقل ین ژاپن را کاهش دادند، بهبودی قوی را تجربه کرد.

توکن Toncoin (TON) به 6.38 دلار افزایش یافت محیطی با حجم بالا در اوج خود، سکه بیش از 35 درصد از پایین ترین نقطه خود در این هفته افزایش داشت. سکه علیرغم نشان دادن برخی معیارهای ضعیف روی زنجیره بازگشت. داده‌های TonStat نشان می‌دهد که تعداد تون‌کوین‌های سوزانده شده در روز از سال قبل به ۵۷۶۶ تن کاهش یافته است. حداکثر تاریخ 28000. 

در حالی که تعداد کیف‌پول‌های فعال زنجیره‌ای به تقریباً ۱۲ میلیون رسید، تعداد کیف‌پول‌های فعال روزانه به ۴۵۹۲۳۰ مورد کاهش یافته است از بالاترین رقم ژوئیه که ۷۰۰،۰۰۰ بود. این اعداد حاکی از آن است که Toncoin از محبوبیت پلتفرم های Tap-to-Earn مانند Hamster Kombat و Notcoin بهره خاصی نبرده است (نه).

بازیابی Toncoin با بهبود احساسات در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال و سهام اتفاق افتاد. 

شاخص داوجونز بیشتر زیان های تجربه شده در روز دوشنبه را کاهش داد و در 8 اوت 300 واحد افزایش یافت. سایر شاخص های جهانی نیز بهبود یافته اند. در کریپتو، بیت کوین (BTC) و سایر آلت کوین ها بسیار بالاتر بودند و نشان دهنده بهبودی چشمگیر در چند روز گذشته.

بازگشت تون کوین نیز قابل توجه است زیرا در محیطی با حجم بالا اتفاق می افتد. طبق گزارش crypto.news، حجم 24 ساعته آن بیش از 1.3 میلیارد دلار بود. ، بالاتر از میانگین تاریخی آن است. همچنین با افزایش علاقه باز در بازار آتی به 236 میلیون دلار، که بالاترین سطح آن از 2 اوت بود، اتفاق افتاد. 

الگوی چکش قیمت تونکوین

قیمت تون کوین | منبع: TradingView

عقب نشینی اخیر Toncoin پس از تشکیل یک الگوی گوه افزایشی توسط سکه رخ داد که یک علامت نزولی محبوب است. در نمودار هفتگی، توکن یک الگوی شمعدانی چکشی را تشکیل می‌داد که با یک سایه بلند پایین و یک بدنه کوچک مشخص می‌شود. در بیشتر موارد، این معمولاً یک الگوی برگشت صعودی است.

Toncoin باید بالاتر از حداقل 4.80 دلاری روز دوشنبه بسته شود. علاوه بر این، سایه پایین باید حداقل دو برابر اندازه بدن باشد در حالی که سایه بالایی باید کوچک باشد. اگر اندازه بدن کوچک شود، این الگو از یک چکش به یک دوجی سنجاقک تبدیل می‌شود که یک الگوی صعودی نیز هست. 

اگر این الگوها در محیط‌های با حجم بالا کار کنند، به سمت صعودی بیشتر خواهد رفت، زیرا گاوها مقاومت را روی 7 دلار هدف قرار می‌دهند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل