Nintendo Switch 2 تقریباً همتراز با Steam Deck خواهد بود، اما محدودیت های نرم افزاری می تواند سیستم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

Nintendo Switch 2 تقریباً همتراز با Steam Deck خواهد بود، اما محدودیت های نرم افزاری می تواند سیستم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

نینتندو سوییچ 2 می‌تواند کمابیش با Steam Deck برابری کند، اما محدودیت‌های نرم‌افزاری می‌تواند عملکرد سیستم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

نظر دادن در مورد مشخصات لو رفته کنسول بعدی از نینتندو در آخرین قسمت مور قانون مرده است پادکست سیلیکونی شکسته، متیو کسلز از آلدرون گیمز بینش های بسیار جالبی در مورد سیستم آینده ارائه کرد. در حالی که مشخصات آن باید عملکرد آن را تقریباً در حد Steam Deck قرار دهد، اگرچه تک هسته ضعیف تر CPU Switch 2 می تواند عملکرد را در سناریوهای خاصی تحت تأثیر قرار دهد، همانطور که قبلاً شنیدیم ماه گذشته، برخی از تصمیمات اتخاذ شده در بخش نرم افزار می تواند بسیار محدود کننده باشد. سازندگان کنسول پردازنده‌های امنیتی و رمزگذاری را در سیستم‌های خود گنجانده‌اند که محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند، و همین امر احتمالاً در مورد کنسول جدید نینتندو نیز اتفاق می‌افتد، به‌ویژه با توجه به نحوه هک شدن سوییچ و حتی یک سبد خرید فلش که چندی پیش در بازار عرضه شد.< /p>

به اندازه کافی جالب توجه است که Nintendo Switch 2 می تواند محدودیت های بیشتری داشته باشد که کمتر کسی می تواند پیش بینی کند. به عنوان مثال، در سیستم فعلی، یک بازی نمی تواند داده های زیادی بنویسد تا از فرسودگی حافظه فلش جلوگیری کند، که محدودیت نسبتاً بزرگی برای انواع خاصی از بازی ها است. کنسول فعلی همچنین دارای محدودیت اندازه وصله سختی است که می تواند تأثیرگذار باشد.

برای بقیه، Nintendo Switch 2 باید برای آینده قابل پیش بینی بیش از اندازه کافی باشد، زیرا 12 گیگابایت رم نباید مشکلی ایجاد کند اگر رزولوشن بالا هدف قرار نگیرد. با این حال، بازی‌های پیچیده‌تر با استفاده از ردیابی پرتو یا موارد پیشرفته Unreal Engine 5 ممکن است نیاز به ارتقاء مقیاس از وضوح بسیار پایین داشته باشند که در نتیجه کیفیت تصویر تار می‌شود.

نینتندو سوییچ 2 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. ما شما را در اسرع وقت در جریان سیستم قرار خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل