The First Berserker: Khazan Sets 2025 Date, 15 دقیقه اول بازی را به اشتراک می گذارد

The First Berserker: Khazan Sets 2025 Date, 15 دقیقه اول بازی را به اشتراک می گذارد

چند ساعت پیش، NEXON اخباری را در مورد RPG اکشن آینده خود، The First Berserker: Khazan که در دنیای Dungeon & Fighter اتفاق می افتد. اول از همه، اکنون می دانیم که این بازی به طور آزمایشی برای عرضه در سال 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، توسعه دهندگان دو ویدیوی کاملاً جدید را به اشتراک گذاشته اند. اولین مورد در پشت صحنه است، با NEXON در مورد پس زمینه داستان The First Berserker: Khazan.

این بازی داستان خزان، قهرمان افسانه‌ای را دنبال می‌کند که پس از سقوط خود، برای انتقام‌جویی تلاش می‌کند. این رویداد در جهانی یادآور اروپای قرون وسطی، در امپراتوری پل لوس در قاره آراد اتفاق می افتد. پل لوس قدرتمندترین امپراتوری زمان خود بود، اما آرامش آن با ورود ناگهانی هیسمار، یک اژدهای ترسناک، از بین رفت.

با این حال، در زمان‌های پر دردسر است که قهرمانان واقعی ظهور می‌کنند. خزان، ژنرال بزرگ امپراتوری، و اوزما، بزرگترین جادوگر زمان خود، دوستان نزدیکی بودند که برای شکست هیمار و بازگرداندن صلح به نیروها پیوستند. پیروزی آنها از آنها قهرمانانی محبوب در میان مردم ساخت. با این حال، شهرت آنها به مذاق همه خوش نیامد.

امپراتور و برخی از اشراف احساس کردند تحت الشعاع و حسادت قرار گرفتند و این حسادت به کینه تبدیل شد. امپراتور احساس می کرد که او به تنهایی باید مورد تحسین و احترام مردم قرار گیرد. امپراطور که از حسادت برانگیخته شده بود، خزان و اوزما را به اتهام خیانت متهم کرد. اوزما با شکنجه های وحشتناکی روبرو شد که چشمانش را قبل از اعدام بیرون آوردند، در حالی که خزان پس از قطع تاندون های هر دو دستش به کوه های برفی تبعید شد. این زمینه را برای داستان ما آماده می‌کند.

NEXON همچنین 15 دقیقه اول بازی The First Berserker: Khazan را به اشتراک گذاشت که می توانید در زیر تماشا کنید.

این بازی برای اولین بار در Gamescom 2014 قابل اجرا است. شرکت کنندگان می توانند به سالن 9.1، غرفه A مراجعه کنند. -028-B-029.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل