کامالا هریس از ترامپ: پلی مارکت جلوتر است

کامالا هریس از ترامپ: پلی مارکت جلوتر است

شرط‌بازان در پلتفرم پیش‌بینی بازار Polymarket، پس از کمپین جدید حامی ارزهای دیجیتال، شرط‌بندی خود را بر روی نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری افزایش داده‌اند.

فاکس بیزینس گزارش داد که یک گروه لابی برای معاون رئیس جمهور ایالات متحده کامالا هریس به نام “Crypto for Harris” میزبان یک جلسه تالار شهر مجازی خواهد بود که نفوذ دونالد ترامپ را در فضای ارزهای دیجیتال به چالش می کشد. 

تاریخ هنوز تأیید نشده است، اما گزارش ادعا می‌کند جلسه هفته آینده برگزار می‌شود.

طبق گزارش، برخی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان به همراه طرفدار بیت کوین ( BTC) میلیاردر و کارآفرین مارک کوبان و بنیانگذار SkyBridge Capital آنتونی اسکاراموچی در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

به گفته فاکس بیزینس، علاوه بر این، گروه حمایت از رهبران ارشد سنا دموکرات نیز برای تبلیغ کمپین هریس دعوت کرده است. 

ماه گذشته، ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد ریاست جمهوری جمهوری‌خواه برای حمایت از فضای دارایی دیجیتال و اشاره به ایجاد ذخیره ملی BTC در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل. 

با این حال، جنبش‌های اخیر طرفدار رمزارز از سوی نامزد دموکرات، حمایت او را از سوی اکوسیستم ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است. 

طبق داده‌های ارائه شده توسط Polymarket، شرط‌بندان سهام خود را در شانس هریس برای برنده شدن در انتخابات 2024 ایالات متحده در نوامبر امسال افزایش داده‌اند. در حال حاضر، احتمال پیروزی هریس در انتخابات از ترامپ پیشی گرفته و به 50% رسیده است.

شرط بندی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده – 8 اوت | منبع: Polymarket

داده ها نشان می دهد که شانس ترامپ برای برنده شدن از 53 درصد در 6 اوت به 49 درصد در زمان نگارش این مقاله کاهش یافته است. 

تاکنون، مبلغ کل شرط‌بندی‌ها در انتخابات ایالات متحده به 547 میلیون دلار در Polymarket.

در 6 اوت، نامزد دموکرات ریاست جمهوری تیم والز فرماندار مینه سوتا را به عنوان معاون بالقوه ریاست جمهوری انتخاب کرد. این ناگهان افزایش یافت< /a> شانس هریس برای برنده شدن 3٪، به 46٪ در همان روز در Polymarket. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل