نمایش Future Games در 21 آگوست میزبانی شد

نمایش Future Games در 21 آگوست میزبانی شد

نمایش بازی‌های آینده در gamescom ارائه‌شده توسط Sid Meier’s Civilization VII در ۲۱ اوت در ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت ظهر / ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۱۰ بعد از ظهر به وقت CEST برگزار می‌شود. این نمایش در Twitch، YouTube، X، Facebook، TikTok و GamesRadar و BilliBilli.

الکس مک کنا (بازیگر نقش سادی آدلر در Red Dead Redemption 2) و ند لوک (مایکل د سانتا در Grand Theft Auto V) میزبان این نمایشگاه خواهند بود.

نمایش بازی‌های آینده، بازی‌های آینده‌ای را که بر روی پلتفرم‌هایی مانند پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهند شد، برجسته می‌کند. در مجموع، بیش از 50 عنوان از توسعه دهندگان و ناشران بزرگ مانند 2K، Plaion، Nacon و Rebellion به نمایش گذاشته خواهد شد. از آنجایی که این نمایشگاه با Sid Meier’s Civilization VII همکاری می کند، این نمایش همچنین دارای دو مصاحبه عمیق با Firaxis Games است که تیم و مغز متفکر جدیدترین بازی های Civilization، از جمله Civilization VII است.

نه تنها تعداد زیادی بازی به نمایش گذاشته می‌شود، بلکه نگاهی انحصاری به فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، نمایشی انحصاری برای Prime Video نیز خواهد داشت.

نمایش بازی‌های آینده دارای بخش‌های معمولی است، مانند بخش «Ones to Play»، که مجموعه‌ای از عناوین را به نمایش می‌گذارد که نسخه‌های نمایشی بلافاصله برای نصب و پخش پس از اتمام نمایشگاه در دسترس خواهند بود. همچنین “Indie Elevator Pitch” وجود خواهد داشت که به توسعه بازی های مستقل آینده توجه می کند. در نهایت، بخش “Ones to Watch” وجود خواهد داشت که بازی هایی را که تیم Future Games بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده است به نمایش می گذارد.

علاوه بر ویترین، بسته الحاقی Future Games نیز وجود دارد که پخش رسمی پس از نمایش است که مستقیماً پس از نمایش پخش می شود. در این پخش پس از نمایش، مردم می‌توانند انتظار دیدن مصاحبه‌های توسعه‌دهنده انحصاری، نمایش‌های شگفت‌انگیز بازی و مهمانان ویژه اضافی را داشته باشند.

دانیل داوکینز، سازنده محتوای ویدیو و رویدادهای بازی در Future بیانیه‌ای داد و گفت: «نمایش بازی‌های آینده در gamescom بزرگترین نمایش ما تا به حال خواهد بود، با مجموعه‌ای از انحصاری‌های جهانی، بازی‌های پرفروش و هندی مبتکرانه».

سازندگان محتوا نیز دعوت شده‌اند تا در «نمایش بازی‌های آینده» مشارکت داشته باشند، جایی که می‌توانند دارایی‌هایشان را از طریق فرم ایجاد کننده محتوا.

ند لوک می‌گوید: «مصمم هستم اعلام کنم که نمایش بازی‌های آینده را در gamescom با الکس مک‌کنا میزبانی می‌کنم. ما چند نمایش جهانی را به نمایش خواهیم گذاشت و به سختی برخی از داغ‌ترین بازی‌های جدید 2024 را انجام خواهیم داد. .

در کنار این رویداد، پخش زنده دیگری مانند نمایشگاه های Xbox و Bethesda.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل