مایکل سایلر یک میلیارد دلار دارایی بیت کوین شخصی را فاش کرد

مایکل سایلر یک میلیارد دلار دارایی بیت کوین شخصی را فاش کرد

مایکل سیلر، رئیس اجرایی MicroStrategy، میزان موجودی بیت کوین شخصی خود را 1 میلیارد دلار فاش کرده است.

سایلر، یک بیت کوین برجسته (BTC) طرفدار پتانسیل بیت کوین بوده است، پیش بینی ارزش آتی افزایش می یابد و از آن به عنوان یک گزینه عالی برای مدیریت سرمایه بلند مدت حمایت می کند.

MicroStrategy، تحت رهبری Saylor، همچنین ذخیره قابل توجهی بیت کوین را با داشتن تقریبا 226500 BTC تا 1 آگوست. 

گفت: «من فکر می‌کنم نشانه‌های بزرگی از پذیرش بیت‌کوین در سراسر جهان مشاهده می‌کنیم،» گفت: Saylor در یک گفتگوی کنار آتش بیت کوین پارک. 

با قیمت فعلی آن 56000 دلار، یک میلیارد دلار بیت کوین معادل تقریباً 17857 بیت کوین خواهد بود.

اقتباس تهاجمی بیت کوین MicroStrategy

استراتژی تهاجمی خرید بیت‌کوین این شرکت بخشی از استراتژی سرمایه‌گذاری گسترده‌تر آن بوده است، با بیان اینکه بیت‌کوین در مقایسه با دارایی‌های سنتی، یک محافظ در برابر تورم و یک ذخیره برتر ارزش است.

MicroStrategy اخیرا اعلام شد قصد دارد 2 میلیارد دلار از طریق فروش سهام کلاس A خود برای سرمایه گذاری بیشتر در بیت کوین و مدیریت بدهی جمع آوری کند. این شرکت که در حال حاضر بزرگترین دارنده بیت کوین عمومی بود، در تاریخ 1 آگوست برای دنبال کردن این استراتژی به SEC ارائه داد. 

شرکت مستقر در ویرجینیا قصد دارد از عملکرد قوی بیت کوین سرمایه گذاری کند، اگرچه جدول زمانی جدیدترین فروش سهام آنها مشخص نشده است. درآمد حاصل از آن برای مقاصد عمومی شرکت، عمدتاً برای خرید بیت کوین بیشتر استفاده خواهد شد.

Saylor مدت‌هاست که اعلام کرده است که MicroStrategy به خرید و نگهداری بیت‌کوین برای سال‌ها بدون هیچ گونه برنامه تهاجمی برای فروش ادامه خواهد داد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل