فروش پلی استیشن 5 به 61.7 میلیون دستگاه رسید، اما سرعت فروش آن سریعتر از حد انتظار کاهش می یابد

فروش پلی استیشن 5 به 61.7 میلیون دستگاه رسید، اما سرعت فروش آن سریعتر از حد انتظار کاهش می یابد

کنسول پلی‌استیشن 5 به فروش نسبتاً خوب ادامه می‌دهد، اما سرعت فروش سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد.

در گزارش مالی امروز برای سه ماهه اول سال مالی 24، شرکت ژاپنی تایید کرد که 2.4 میلیون دستگاه در طول سه ماهه فروخته شده است که کمتر از 3 میلیون واحدی است که تحلیلگران پیش بینی می کردند، و تعداد کل واحدهای فروخته شده را به 61.7 میلیون واحد رساند. علیرغم تعداد بسیار عالی فروش، به نظر می رسد کنسول نسل فعلی از نسل قبلی خود عقب مانده است، زیرا پلی استیشن 4 در بازه زمانی مشابهی 63.5 میلیون واحد فروخته است.

به گفته کازونوری ایتو، مدیر سرمایه گذاری Morning Star، همانطور که توسط Bloomberg، با این حال، کسب و کار پلی استیشن آنطور که اعداد و ارقام نشان می دهند خوب عمل نمی کند، زیرا سود و درآمد توسط ین ضعیف افزایش یافت. سونی انتظار داشت که فروش در این سال مالی کاهش یابد، اما سرعت آن‌ها بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردند، کاهش می‌یابد. با نبود نسخه های بزرگ شخص اول، انتظار می رفت.

جالب است ببینیم آیا PlayStation 5 Pro همه چیز را تغییر خواهد داد و چقدر تفاوت ایجاد خواهد کرد. طبق شایعات، این سیستم باید ماه آینده برای راه اندازی اواخر سال 2024 معرفی شود، اما بدون اینکه بازی اول شخص بزرگی برای مدتی راه اندازی شود، این سیستم باید برای بازیکنان بسیار چشمگیر باشد تا بتوانند سیستم های پایه PS5 خود را بدون هیچ گونه برنامه ای ارتقا دهند. برنامه قاتل.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل