پیتر برانت می گوید اگر این الگوی نادر کار کند، قیمت بیت کوین ممکن است افزایش یابد

پیتر برانت می گوید اگر این الگوی نادر کار کند، قیمت بیت کوین ممکن است افزایش یابد

به گفته پیتر برانت، تحلیلگر فنی مشهور، قیمت بیت کوین الگوی نمودار نادری را تشکیل داده است که می تواند آن را در چند ماه آینده به میزان قابل توجهی بالاتر ببرد.

در یک پست X، پیتر برانت، تحلیلگر محبوب با بیش از 700000 دنبال کننده، اشاره کرد که بیت کوین (BTC) یک الگوی نمودار صعودی تشکیل داده بود. او به مثلث گشاد شونده قائم الزاویه معکوس اشاره کرد که توسط ریچارد شابکر در سال 1934 ابداع شد.

این الگو که اغلب به‌عنوان گوه در حال انبساط در حال سقوط توصیف می‌شود، معمولاً در طول زمان منجر به شکست شدید صعودی می‌شود.

هنگامی که یک دارایی مانند شکل زیر دو خط روند نزولی را تشکیل می دهد رخ می دهد. در این حالت، ضلع بالایی گوه با اتصال بالاترین نقاط در ماه های مارس، می، ژوئن و جولای تشکیل شد. سمت پایین پایین ترین سطوح را در آن ماه ها به هم متصل می کرد.

این الگو قبلاً به خوبی عمل کرده است، با توجه به اینکه قابل توجه ترین دوره مربوط به سه ماهه اول سال 2020 است، زیرا همه گیری کووید-19 با سرعت نگران کننده ای در سراسر جهان گسترش یافته است. 

الگوی گوه بیت کوین: منبع: GenZ Money

علاوه بر این، بیت کوین یک الگوی شمعدانی چکشی تشکیل داده است که با سایه پایینی بلند و بدنه کوچک مشخص می شود.

برای اینکه مثلث راست‌زاویه باز شود، بیت کوین باید بالای ضلع پایین چکش ثابت بماند. خرابی زیر آن نقطه الگو را باطل می کند و منجر به نزولی بیشتر می شود.

کاتالیزور بالقوه برای بیت کوین

برای موفقیت این الگو، بیت کوین به یک کاتالیزور اصلی نیاز دارد. مانند مارس 2020، این کاتالیزور ممکن است از فدرال رزرو تهیه شود.

در یادداشت اخیر، آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، اشاره کرد که فدرال رزرو «اگر اقتصاد وارد رکود شود، آن را برطرف کنید’. رفع آن مستلزم کاهش نرخ بهره و به طور بالقوه، تسهیل کمی است.

نشانه هایی وجود دارد که ممکن است رکود اقتصادی رخ دهد. در 6 آگوست، crypto.news قانون سهم، که به نرخ بیکاری می پردازد. نامه کوبئیسی در یادداشتی اشاره کرد که نرخ بیکاری برای چهار ماه متوالی افزایش یافته است. هر بار که این الگو در 75 سال گذشته شکل گرفته است، یک رکود همیشه رخ داده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل