مود جدید Cyberpunk 2077 Ray Tracing و Path Tracing را بسیار بهبود می بخشد

مود جدید Cyberpunk 2077 Ray Tracing و Path Tracing را بسیار بهبود می بخشد

یک مود جدید Cyberpunk 2077 که چند روز پیش به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، با یک ترفند ساده و در عین حال بسیار مؤثر، جلوه‌های بصری بازی را با ردیابی پرتو و ردیابی مسیر بهبود می‌بخشد.

Mod Disable Fake Lights که می‌توان آن را از Nexus Mods دانلود کرد، دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که نامش نشان می‌دهد. تمام نورهای تقلبی در بازی را غیرفعال می کند، مانند نور ساطع شده از بیلبوردهای تبلیغاتی، که با ردیابی پرتو و ردیابی مسیر مورد نیاز نیستند، و چراغ های متصل به چیزهایی مانند درها و پنجره ها، که تصاویر را با ردیابی مسیر می شکند. بدون این چراغ‌های جعلی، بازی نه تنها با ردیابی پرتو و مسیریابی بهتر به نظر می‌رسد، بلکه همان طور که در مجموعه از چهار مقایسه عکس های صفحه.

دیدن اینکه مددرها چگونه به بهبود Cyberpunk 2077 ادامه می‌دهند بسیار عالی است، زیرا توسعه‌دهنده CD Projekt Red، پس از مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های عالی که بازی را تقریباً از هر نظر به طور گسترده بهبود بخشید، به سمت توسعه دنباله آن حرکت کرده است. در وضعیت فعلی، این بازی یکی از بهترین بازی‌های RPG جهان باز است که تا به حال منتشر شده است، که با بسط عالی Phantom Liberty که علاوه بر چیزهای دیگر، پایانی کاملاً جدید برای داستان اصلی دارد، بهتر شده است. می‌توانید با بررسی بررسی Alessio، درباره بازی و گسترش آن بیشتر بدانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل