مدیر اجرایی اپل می گوید هیچ جایگزینی برای گوگل برای موتور جستجو وجود ندارد. مایکروسافت می تواند کل شرکت را ارائه دهد و هنوز ناکافی خواهد بود

مدیر اجرایی اپل می گوید هیچ جایگزینی برای گوگل برای موتور جستجو وجود ندارد. مایکروسافت می تواند کل شرکت را ارائه دهد و هنوز ناکافی خواهد بود

تاکنون، بر کسی پوشیده نیست که گوگل سالانه میلیاردها دلار به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی خود را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض برای بسیاری از دستگاه ها حفظ کند. متأسفانه، این معامله ممکن است دود شود، زیرا قاضی آمیت مهتا حکم داده است که غول تبلیغاتی یک انحصارگر است که عمداً رقابت را از بین می برد که شامل بینگ مایکروسافت نیز می شود.

با این حال، به نظر می رسد معامله پولی بین غول های فناوری یک رابطه همزیستی باشد، زیرا یکی از مدیران اپل گفت که هیچ جایگزین معناداری برای موتور جستجوی گوگل وجود ندارد. او همچنین در مورد مایکروسافت اظهار نظر کرد و اظهار داشت که کل شرکت می تواند به سازنده آیفون فروخته شود و هنوز کافی نیست.

مایکروسافت چندین سال پیش تلاش کرد تا با اپل در مورد خرید Bing مذاکره کند، اما چیزی محقق نشد

گوگل چندین بار به نقض قوانین ضد تراست پس از پرداخت مبالغ هنگفت به اپل متهم شده است. در سال 2021، اسناد دادگاه نشان داد که این شرکت 26 میلیارد دلار به اپل داده است تا موتور جستجوی خود را به عنوان پیش فرض در دستگاه های مختلف حفظ کند. قبلاً گزارش شده بود که غول کوپرتینویی روی موتور جستجوی خود کار می کند، اما میلیاردها دلار دریافت می کند از طرف Google هر تشویقی را که برای این طرح‌ها جمع کرده بود، دفن می‌کند.

همانطور که توسط Windows Central، معاون ارشد خدمات اپل، ادی کیو، اظهار داشت که هیچ جایگزینی برای موتور جستجوی گوگل، به همین دلیل است که شراکت وجود دارد. او همچنین گفت که مایکروسافت هیچ قیمتی نمی تواند ارائه دهد که اپل را متقاعد کند موتور جستجوی Bing را به موتور پیش فرض تبدیل کند. در سال 2018، گزارش شد که غول نرم افزاری تلاش کرده است Bing را به اپل بفروشد. ، اما این پلتفرم مملو از مشکلات کیفیت و عدم دقت بود، به این معنی که هیچ راهی وجود نداشت که بتواند با پلتفرم Google رقابت کند.

شش تلاش برای فروش بینگ به اپل انجام شد که آخرین مورد در سال 2020 ارائه شد< /a>. متأسفانه برای مایکروسافت، مبلغی که Google هر سال تحویل می‌دهد به این معناست که همه رقبا در فضای موتورهای جستجو تلاش‌های بی‌ثمری برای متقاعد کردن اپل به انحلال شراکت با شرکت Mountain View انجام می‌دهند.

کیو همچنین اشاره کرد که مایکروسافت می‌توانست کل شرکت را به اپل بفروشد، که هنوز برای متقاعد کردن کافی نیست. نهاد تریلیون دلاری برای ایجاد تغییر. متأسفانه، شکایت ضد انحصار ادامه دار می تواند سود اپل را برای سال 2024 و سال های آینده به خطر بیندازد مگر اینکه قاضی آمیت مهتا معتقد باشد که جایگزین واقعی برای Google وجود ندارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل