Micron با درایوهای SSD PCIe Gen6 پیشروی می کند، اولین درایوهای مرکز داده به سرعت 26 گیگابایت بر ثانیه می رسند.

Micron با درایوهای SSD PCIe Gen6 پیشروی می کند، اولین درایوهای مرکز داده به سرعت 26 گیگابایت بر ثانیه می رسند.

Micron به تازگی هدف اعلام کرد توسعه اولین درایوهای SSD PCIe Gen6 صنعت با سرعت 26 گیگابایت در ثانیه، تقریبا دو برابر PCIe Gen4.

SSD های Micron PCIe Gen6 اکنون در دست توسعه هستند، تا 85 درصد سرعت را نسبت به Gen4 با سرعت 26 گیگابایت در ثانیه ارائه می دهند

اعلامیه مطبوعاتی: FMS: آینده حافظه و ذخیره سازی — Micron Technology، Inc. (Nasdaq: MU)، امروز اعلام کرد که اولین فناوری مرکز داده PCIe Gen6 SSD برای فعال سازی اکوسیستم است. به عنوان بخشی از مجموعه ای از محصولات حافظه و ذخیره سازی برای پشتیبانی از تقاضای گسترده برای هوش مصنوعی.

راج نراسیمهان، معاون ارشد و مدیر کل واحد تجاری و محاسباتی و شبکه‌ای میکرون، با پرداختن به این خواسته‌ها، سخنرانی کلیدی در FMS با عنوان «داده‌ها در قلب هوش مصنوعی قرار دارند: حافظه و ذخیره‌سازی میکرون به انقلاب هوش مصنوعی دامن می‌زنند. “، چهارشنبه، 7 اوت، ساعت 11:00 صبح به وقت اقیانوس آرام. این جلسه بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد که چگونه محصولات پیشرو در صنعت Micron بر معماری سیستم هوش مصنوعی تأثیر می‌گذارند و در عین حال راه‌حل‌های سریع‌تر و کم مصرف‌تری را برای مدیریت مجموعه‌های داده گسترده‌تر می‌کنند.

منبع تصویر: Micron

در FMS، Micron نشان خواهد داد که اولین شرکتی است که یک SSD PCIe Gen6 را برای فعال‌سازی اکوسیستم توسعه می‌دهد و یک بار دیگر رهبری فناوری ذخیره‌سازی خود را به نمایش می‌گذارد. Micron با در دسترس قرار دادن این فناوری – که پهنای باند خواندن متوالی بیش از 26 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد – در اختیار شرکای خود قرار می دهد، اکوسیستم PCIe Gen6 را راه اندازی می کند. این دستاورد مبتنی بر اعلام اخیر Micron در مورد سریعترین SSD مرکز داده جهان، Micron 9550 است و موقعیت پیشروی Micron در ذخیره سازی هوش مصنوعی را بیشتر تقویت می کند.

به عنوان پیشرو در صنعت در راه حل های حافظه و ذخیره سازی خلاقانه که نحوه استفاده جهان از اطلاعات را تغییر می دهد، کارشناسان Micron بخشی جدایی ناپذیر از جلسات FMS 2024 باشد، از جمله:

  • ارائه کلیدی ویژه FMS: داده‌ها در قلب هوش مصنوعی قرار دارند: حافظه و حافظه میکرون به انقلاب هوش مصنوعی دامن می‌زند: چهارشنبه، 7 اوت، ساعت 11:00 صبح به وقت اقیانوس آرام (Mission City Ballroom) )
  • تجزیه و تحلیل حجم کاری با استفاده از فضای ذخیره سازی به عنوان جایگزین حافظه برای آموزش مدل های بزرگ: سه شنبه، 6 اوت، ساعت 9:45 صبح به وقت اقیانوس آرام (سالن B)
  • کمی‌سازی راندمان انرژی با بارهای کاری واقعی در مرکز داده: چهارشنبه، ۷ اوت، ساعت ۹:۴۵ صبح به وقت اقیانوس آرام (تالار B)
  • کارایی انرژی برای پایگاه داده NoSQL: پنجشنبه، ۸ اوت، ساعت ۹:۴۵ صبح به وقت اقیانوس آرام (تالار G)
  • MLPerf™ Storage — آیا تقلید IO آموزش هوش مصنوعی حجم کار واقعی را نشان می دهد؟: پنجشنبه، ۸ اوت، ساعت ۱۲:۱۰ بعد از ظهر. زمان اقیانوس آرام (سالن رقص B)
  • ذخیره‌سازی چه کاری می‌تواند برای هوش مصنوعی انجام دهد؟: پنجشنبه، ۸ اوت، ساعت ۱۲:۱۰ بعد از ظهر. زمان اقیانوس آرام (سالن رقص E)
  • مشخص کردن مصرف داده برای آموزش مدل توصیه یادگیری عمیق: پنجشنبه، 8 اوت، ساعت 1:25 بعد از ظهر. زمان اقیانوس آرام (سالن رقص D)
  • مطالعه و مشخصات الکتریکی PCIe Gen6 برای درایوهای SSD HVM: پنجشنبه، ۸ اوت، ساعت ۱:۲۵ بعد از ظهر. زمان اقیانوس آرام (Ballroom G)
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل