Monster Hunter Wilds سرفصل خط تولید CAPCOM’s Gamescom 2024 است

Monster Hunter Wilds سرفصل خط تولید CAPCOM’s Gamescom 2024 است

CAPCOM یک خط تولید نسبتاً غنی را به نسخه امسال Gamescom آورده است و به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد که از بین آنها امتحان کنند. بازی‌های دیگر، Monster Hunter Wilds، ورودی بعدی این سری در حال توسعه برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها.

بیش از 60 ایستگاه نمایشی قابل پخش برای ورودی بعدی مجموعه در طول این رویداد که از 21 تا 25 آگوست در شهر کلن آلمان برگزار می شود، در دسترس خواهند بود. ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده سریال Monster Hunter، مدیر اجرایی و کارگردان هنری کانام فوجیوکا، و کارگردان یویا توکودا نیز حضور خواهند داشت تا بینش‌های بیشتری را در صحنه خود ناشر ارائه دهند.

علاوه بر Monster Hunter Wilds، CAPCOM همچنین اولین فرصت جهانی را برای آزمایش Street Fighter 6 شخصیت DLC، شخصیت مهمان Terry Bogard از سری Fatal Fury از SNK. همچنین مجموعه Ace Attorney Investigations در دسترس خواهد بود، که شامل Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth و Ace Attorney Investigations 2: Prosecutor’s Gambit، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess که بدون شک یکی از بهترین بازی هایی است که ناشر ژاپنی در سال های اخیر منتشر کرده است و بازی AR موبایل Monster Hunter Now، که اولین سالگرد خود را در Gamescom جشن می گیرد.

در یک یادداشت مرتبط، CAPCOM شروع به اشتراک‌گذاری تریلرهای Monster Hunter Wilds کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد مکانیک‌ها و سلاح‌های اصلی بازی، مانند Greatsword و Insect Glaive ارائه دهد. می‌توانید تریلرهای منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

Monster Hunter Wilds در سال 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل