GameMax PSU های شکایت ATX 3.1 و PCI-E 5.1 ​​را با رتبه پلاتینیوم 80 پلاس، تا 1050 وات راه اندازی کرد.

GameMax PSU های شکایت ATX 3.1 و PCI-E 5.1 ​​را با رتبه پلاتینیوم 80 پلاس، تا 1050 وات راه اندازی کرد.

PSU های جدید راه اندازی شده توسط GameMax GX هستند -1050 PRO BK و GX-1050 PRO WH، با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی Nvidia RTX از طریق آخرین استانداردهای ATX 3.1 و PCIe 5.1.

PSU های دارای رتبه پلاتین از GameMax اکنون شکایت ATX 3.1 و PCI-E 5.1 ​​دارند

GameMax، شرکتی که پشت بسیاری از کیس های بازی و واحدهای منبع تغذیه قرار دارد، دو PSU جدید راه اندازی کرده است. اینها GX-1050 PRO BK و GX-1050 PRO WH هستند که دارای رتبه پلاتینیوم 80 پلاس برای بهره وری انرژی هستند. هر دو PSU کاملاً با آخرین استانداردهای ATX 3.1 و PCI-E 5.1 ​​مطابقت دارند و کانکتورهای مدرن 16 پین 12V-2×6 را به همراه دارند. با استاندارد جدید، یک ریل 12 ولت قدرتمند برای GPU های پیشرفته Nvidia RTX ارائه شده است. به عنوان پردازنده‌های گرافیکی RTX 4070، RTX 4080 و RTX 4090 به همراه نسخه‌های Super آنها.

>

واحدهای منبع تغذیه اساساً از نظر ویژگی ها و مشخصات یکسان هستند به جز تم رنگی آنها. یکی یک نسخه کامل سفید است در حالی که دیگری یک نسخه سیاه معمولی برای کاربرانی است که اجزای خود را با توجه به موضوع خاصی انتخاب می کنند. GX-1050 PRO WH با کابل‌های سفید کاملاً مسطح و GX-1050 PRO BK با کابل‌های مشکی عرضه می‌شود.

کاربران یک طراحی کاملاً ماژولار و ظرفیت وات 1050 وات برای تأمین انرژی اجزای پیشرفته در یک ساخت رایانه شخصی سطح بالا دریافت خواهند کرد. GameMax با ارائه گارانتی 10 ساله، قابلیت اطمینان و یک دوره گارانتی رقابتی را در واحدهای منبع تغذیه پیشرفته مشابه سایر مارک ها نوید می دهد.

این واحدها دارای فناوری «بدون کابل» هستند که از فرآیند تولید SMT برای نصب قطعات مستقیماً روی PCB بدون نیاز به لحیم کاری و سیم‌های مسی استفاده می‌کند. این واحدها از خازن های ژاپنی Nichicon 105 درجه سانتی گراد با کیفیت بالا برای قابلیت اطمینان استفاده می کنند و دارای چندین ویژگی حفاظتی سنگین برای محافظت از قطعات شما در برابر جریان ها و ولتاژهای معیوب هستند.

ویژگی ها

  • مدل های سیاه و سفید برای مطابقت رنگ با رایانه بازی شما
  • دارای گواهینامه پلاتینیوم پلاس 80
  • سازگار با ATX 3.1 و PCIe 5.1
  • طراحی کابل مدولار با کابل‌های سفید تخت
  • کانکتورهای 16 پین اصلی 12V-2×6 با حداکثر توان 600W
  • خازن های ژاپنی Nichicon 105 درجه سانتی گراد با کیفیت بالا
  • محافظت EMI محکم
  • فن خنک کننده محوری بدون صدا FDB توربو با کنترل هوشمند دما
  • فناوری بدون کابل
  • محافظت چند لایه: OVP، UVP، OPP، OCP، SCP، OTP

کاربران یک فن توربو محوری با یاتاقان دینامیکی سیال بی‌صدا 135 میلی‌متری مجهز به کنترل هوشمند دما را پیدا می‌کنند تا فن را قادر می‌سازد تا در بارهای کم بی‌صدا کار کند. فن‌ها از طریق یاتاقان‌های دینامیک، طول عمر طولانی دارند و بدون ایجاد نویز زیاد کار می‌کنند.

GameMax هر دو واحد را با قیمت MSRP 159.99 دلار آمریکا قیمت گذاری کرده است و می توانید آن را در فروشگاه آمازون ایالات متحده برای خرید. PSU ها نیز به زودی برای بازار بریتانیا عرضه خواهند شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل