مدیر عامل Super Micro آخرین تاخیر احتمالی پردازنده گرافیکی Blackwell AI NVIDIA را از بین برد

مدیر عامل Super Micro آخرین تاخیر احتمالی پردازنده گرافیکی Blackwell AI NVIDIA را از بین برد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

Super Micro، ارائه‌دهنده تجهیزات مرکز داده، جزئیات گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر در جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی بلک‌ول AI NVIDIA را طی کنفرانس تلفنی درآمد سه‌ماهه چهارم 2024 شرکت در اوایل امروز به اشتراک گذاشت. بلک‌ول پیشروترین سری پردازنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی انویدیا است و در طول این تماس، رئیس و مدیرعامل Super Micro، چارلز لیانگ به اشتراک گذاشتند که تأثیر کلی هرگونه تاخیر نباید برای شرکت او قابل توجه باشد و آماده است تا محصولات جدیدی را به مشتریان عرضه کند. خنک کننده H200.

Super Micro تأخیرهای احتمالی NVIDIA را کاملاً عادی تلقی می کند، رئیس می گوید

فراخوان درآمد Super Micro اولین باری بود که تحلیلگران توانستند شرکتی را که بخشی از اکوسیستم هوش مصنوعی NVIDIA است هماهنگ کنند. بلافاصله مدیریت شرکت با سوالاتی در مورد تأخیرهای بالقوه GPU که بر وضعیت مالی آن تأثیر می‌گذارد، پر شده بود، که مدیریت آن را به دلیل در دسترس نبودن مؤلفه‌ها به اشتراک گذاشته بود.

اولین سوالی که Super Micro را بررسی کرد از سوی JPMorgan مطرح شد، و در پاسخ، لیانگ تأیید کرد که شرکت او “شنیده است که NVIDIA ممکن است کمی تاخیر داشته باشد.” با این حال، او تأکید کرد که Super Micro هرگونه تأخیر احتمالی را «یک احتمال عادی می‌داند» زیرا شرکت‌های فناوری «همیشه این فرصت را دارند که کمی وارد عمل شوند یا کمی از آن خارج شوند >.”

در این مورد، به نظر او NVIDIA “فشار[ed] کمی بیرون زده،” که بر توانایی Super Micro در ارائه خدمات به مشتریان خود تأثیری نمی گذارد. یک “راه حل جدید مانند خنک کننده H200” زیرا Super Micro مشتریان زیادی دارد. او در پایان افزود که “این تأثیر کلی بر ما را تحت فشار قرار می دهد، نباید زیاد باشد.”

در میان پوشش های قابل توجهی که شایعه تاخیر Blackwell دریافت کرده است، سیتی به سرمایه گذاران اطمینان داده است که حتی اگر GPU ها به تاخیر بیفتند، تاثیر آن بر وضعیت مالی NVIDIA فقط باید شاهد افزایش درآمد از سه ماهه پایانی آن در ژانویه تا سه ماهه باشد. در آوریل 2025 به پایان می رسد. در حالی که Super Micro راه حل های خنک کننده مایع را با در نظر گرفتن تراشه های بلک ول تشنه انرژی طراحی کرده است، آن را برای محصولات دیگری مانند H200 و H100 نیز ارائه می دهد.

سوال ولز فارگو مستقیم‌تر بود، با تحلیل‌گر آرون راکرز و از لیانگ پرسید که آیا معتقد است Super Micro «راه‌حل‌های پلتفرم بلک‌ول را برای درآمد در سه ماهه دسامبر ارسال خواهد کرد یا باید به این موضوع فکر کنیم. با توجه به برخی از این نگرانی ها در مورد زمان در دسترس بودن بلک ول، راهنمای کل سال کمی بیشتر به نیمه آخر سال مالی مربوط می شود.”>

سال مالی Super Micro در ژوئن هر سال به پایان می رسد و سال مالی 2025 آن در ژوئن 2025 به پایان می رسد. راهنمایی کامل شرکت برای سال مالی 2025 بین 26 تا 30 میلیارد دلار است و پاسخ لیانگ به سؤال مستقیم راکرز بسیار بیشتر بود. گفتن.

او پاسخ داد که “منظورم این است که، اوه، در واقع، ما نسبتاً بسیار محافظه کار هستیم. درک کنید، بلک ول ممکن است تا چه حد را به تعویق بیندازد، ما دقیقا نمی دانیم، زیرا فناوری جدید همیشه چه چیزی می تواند باشد، فشار دهید، درست.”  او سپس در مورد تأثیرات درآمد بر اساس سه ماهه سال تقویمی،  با سه ماهه سوم در سپتامبر و سه ماهه چهارم در دسامبر به پایان رسید، نظر داد.

طبق گفته رئیس Super Micro، “برای Q3، مطمئناً، ما انتظار هیچ حجمی از Blackwell را نداریم. برای Q4، منظورم سه ماهه دسامبر است، حدس می‌زنم بسیار کوچک باشد. نمونه مهندسی. حجم کم، بنابراین من معتقدم که این حجم واقعاً باید در سه ماهه مارس سال آینده باشد و به همین دلیل است که ما  [نامفهوم] فقط 26 تا 30 میلیارد دلار هستیم.»

انویدیا به نوبه خود از اظهار نظر در مورد هرگونه شایعه تاخیر بلک ول خودداری کرده است. در بیانیه‌ای که به Wccftech ارائه شد، این شرکت اظهار داشت: «تقاضای هاپر بسیار قوی است، نمونه‌برداری گسترده بلک‌ول آغاز شده است، و تولید در مسیر افزایش در 2 ساعت است. فراتر از آن، ما این کار را انجام نمی‌دهیم. در مورد شایعات نظر ندهید.”

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل