SK hynix برنده بودجه 450 میلیون دلاری آمریکا برای ساخت جدیدترین تراشه های حافظه هوش مصنوعی در آمریکا شد.

SK hynix برنده بودجه 450 میلیون دلاری آمریکا برای ساخت جدیدترین تراشه های حافظه هوش مصنوعی در آمریکا شد.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

تولید کننده حافظه کره جنوبی SK hynix توافق نامه ای را با دولت ایالات متحده تحت قانون دو حزبی تراشه و علم امضا کرده است تا 450 میلیون دلار یارانه برای توسعه تسهیلات بسته بندی پیشرفته در آمریکا دریافت کند. این بودجه درست در شرایطی است که صنعت بسته بندی جهانی به دلیل تقاضای زیاد برای محصولات هوش مصنوعی با کمبود عرضه مواجه است. SK hynix محصولات حافظه پیشرفته ای را برای پردازنده های گرافیکی هوش مصنوعی و سایر محصولات تولید می کند و اعلامیه امروز به سرمایه گذاری 3.87 میلیارد دلاری این شرکت در ساخت یک مرکز بسته بندی حافظه در ایندیانا می افزاید.

SK hynix 450 میلیون دلار از بودجه ایالات متحده برای توسعه تاسیسات پیشرفته تولید تراشه در ایندیانا جذب می کند

بر اساس قانون تراشه‌ها، دولت ایالات متحده تحت وزارت بازرگانی میلیاردها دلار بودجه به شرکت‌های داخلی و بین‌المللی اعطا کرده است تا کارخانه‌های جدید ساخت نیمه‌رسانا را در ایالات متحده راه‌اندازی کنند یا امکانات موجود خود را گسترش دهند. از ماه ژوئن، سه دریافت کننده برتر بودجه CHIPS اینتل، TSMC و سامسونگ بودند و Micron که تولید کننده حافظه بازی خالص در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در حالی که سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه در جهان است، اینتل و TSMC در بازار پردازنده های برنامه پیشرو هستند. کلید تضمین کمک‌های مالی CHIPS این است که شرکت‌ها وجوه سرمایه‌گذاری خود را نیز جمع‌آوری می‌کنند، و به عنوان بخشی از آخرین توافق خود با وزارت بازرگانی، SK hynix قبلاً 3.87 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای ساخت یک کارخانه بسته‌بندی حافظه جدید در ایندیانا اختصاص داده است.

این تسهیلات برای ساخت محصولات حافظه با پهنای باند بالا (HBM) که کلید توسعه تراشه هوش مصنوعی هستند، طراحی شده است. سامسونگ، سازنده حافظه آمریکایی Micron و SK hynix همگی با گویا سامسونگ اغلب از مشکلات بازدهی محصولاتش رنج می برد – ادعاهایی که شرکت آن را رد کرده است.

خروج از نسخه موبایل