درایور جدید NVIDIA GeForce Game Ready اکنون منتشر شده است. Hunt: Showdown 1896 DLSS دریافت می کند، Level Zero: Extraction با DLSS 3 راه اندازی می شود

درایور جدید NVIDIA GeForce Game Ready اکنون منتشر شده است. Hunt: Showdown 1896 DLSS دریافت می کند، Level Zero: Extraction با DLSS 3 راه اندازی می شود

یک درایور جدید NVIDIA GeForce Game Ready امروز راه اندازی می شود که از بازی های آینده پشتیبانی می کند، از جمله دو شوتر که هر دو با پشتیبانی DLSS عرضه می شوند.

در 15 آگوست، بازیکنان روی رایانه شخصی و کنسول‌ها می‌توانند Hunt: Showdown 1896 را تجربه کنند. ، فصل بعدی بازی است که توسط Crytek ساخته شده است. این فصل جدید با به‌روزرسانی عظیم بازی و موتور، و همچنین پشتیبانی از NVIDIA DLSS Super Resolution در رایانه شخصی ارائه می‌شود که منجر به عملکرد بهتر با کمترین تأثیر بر کیفیت بصری می‌شود.

چند روز زودتر، بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند اولین نسخه Level Zero: Extraction را تجربه کنند، یک شوتر ترسناک استخراجی از Doghowl Games و tinyBuild، که در هنگام راه‌اندازی با NVIDIA DLSS 3 و پشتیبانی Reflex ارائه می‌شود.

علاوه بر این، نسخه بتای برنامه NVIDIA جدید اکنون در دسترس است که تنظیمات نمایش، وضوح تصویر فوق العاده RTX، لغزنده های RTX Video HDR و سایر ویژگی های درخواستی کاربر را اضافه می کند. با این برنامه، می‌توانید یک ماه دسترسی به رایانه شخصی Xbox Game Pass را نیز درخواست کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد همه بازی‌های آتی که از NVIDIA DLSS و RTX پشتیبانی می‌کنند را می‌توانید پیدا کنید اینجا.

DLSS یک پیشرفت انقلابی در گرافیک هوش مصنوعی است که عملکرد را چند برابر می کند. DLSS 3 با استفاده از هسته‌های تانسور نسل چهارم و شتاب‌دهنده جریان نوری در پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40، از هوش مصنوعی برای ایجاد فریم‌های اضافی و بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل