نقشه راه پس از راه اندازی Star Wars Outlaws، شامل Season Pass فاش شد

نقشه راه پس از راه اندازی Star Wars Outlaws، شامل Season Pass فاش شد

در حالی که Star Wars Outlaws هنوز منتشر نشده است، نقشه راه پس از عرضه بازی که شامل Season Pass می‌شود، قبلاً فاش شده است. برای کسانی که بازی را خریداری خواهند کرد، بازی پایه تنها چیزی نیست که بازیکنان باید در آینده آینده منتظر آن باشند.

Ubisoft در نقشه راه خود برنامه های Season Pass را که شامل دو بسته داستانی است، فاش کرده است. این Season Pass لازم نیست فوراً با بازی خریداری شود، و می توان آن را به تنهایی خریداری کرد.

برای کسانی که Season Pass را به موقع برای راه اندازی Star Wars Outlaws خریداری می کنند. بسته شخصیت Kessel Runner را دریافت خواهد کرد، که شامل لباس‌هایی برای کی وس شرور و همراهش، نیکس است. با دریافت Season Pass، بازیکنان همچنین به یک ماموریت انحصاری به نام “Jabba’s Gambit” دسترسی خواهند داشت.

بازیکنان بدون توجه به Jabba the Hutt در بازی پایه ملاقات خواهند کرد، اما دارندگان Season Pass یک ماموریت انحصاری به دست خواهند آورد که در آن باید به کارتل Hutt کمک کنند.

در روز عرضه گذشته، اولین بسته داستانی با نام Star Wars Outlaws: Wild Card در پاییز 2024 منتشر خواهد شد. این بسته همراه با دو بسته لوازم آرایشی با نام‌های Hunter’s Legacy و Cartel Ronin ارائه می‌شود.  این اولین بسته داستانی برای کسانی که Season Pass دارند گنجانده خواهد شد.

Star Wars Outlaws: Wild Card دارای ماموریت‌هایی است که در آن کی برای نفوذ به یک تورنمنت پرمخاطره Sabacc استخدام می‌شود که تا زمانی که او به Lando Calrissian معرفی شود، به خوبی پیش می‌رود، و همه چیز شروع به خراب شدن می‌کند زیرا آنقدرها هم که به نظر می‌رسید واضح نیست.

بسته میراث شکارچی و بسته کارتل رونین شامل لباس‌های اضافی برای کی و نیکس، و همچنین لوازم آرایشی اضافی برای اسپیدر کی و کشتی او، The Trailblazer است.

بسته داستانی بعدی قرار است در بهار 2025 منتشر شود و نام آن Star Wars Outlaws: A Pirate’s Fortune است.

در این داستان، معلوم می‌شود که شهرت The Trailblazer مقدم بر کی است، زیرا او با Hondo Ohnaka، یک دزد دریایی کهنه کار برخورد می‌کند. آنها قصد دارند با یک باند مرگبار دزدان دریایی تسویه حساب کنند.

تا کنون، این همه چیزهایی است که در مورد آنچه در Season Pass برای Star Wars Outlaws در راه است می دانیم. اینکه آیا در بهار 2025 محتوای بیشتری وجود خواهد داشت یا نه، باید دید.

Star Wars Outlaws بر روی Xbox Series X|S، PS5 و PC از طریق Ubisoft Connect و Epic عرضه خواهد شد. Games Store در 30 آگوست عرضه می‌شود. اگر بازی را اکنون در فروشگاه Ubisoft پیش‌سفارش کنید، بسته پاداش Kessel Runner را دریافت خواهید کرد که شامل لوازم آرایشی برای Kay’s speeder و The Trailblazer است.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل