NVIDIA’s Double Whammy برآوردهای کاهش Citi را پس از ادعای تاخیر تراشه هوش مصنوعی می بیند 

NVIDIA’s Double Whammy برآوردهای کاهش Citi را پس از ادعای تاخیر تراشه هوش مصنوعی می بیند 

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

در میان سقوط جهانی سهام و سهام فناوری، سهام انویدیا پس از کاهش تخمین فروش سال 2025 خود برای NVIDIA و حذف سهام از ساعت کاتالیست 30 روزه خود، به سهام انویدیا ضربه دیگری وارد شد. این بانک هدف قیمت سهام 150 دلاری خود را برای NVIDIA و رتبه خرید حفظ کرد و افزود که تقاضای شدید برای تراشه‌های H100 و H200 این شرکت می‌تواند به آن کمک کند تا بخشی از تأثیر تأخیر ادعایی Blackwell را کاهش دهد.

یک بیانیه NVIDIA که قبلاً به Wccftech داده شده بود از اظهار نظر در مورد شایعات خودداری کرده بود و به اشتراک گذاشت که Blackwell در مسیر افزایش در نیمه دوم سال جاری است. یک ساعت قبل از معامله، سهام آن در پیش از بازار 14 درصد از دست داده بود، زیرا منجر به افت بخش فناوری گسترده تر شد.

Citi NVIDIA را از ساعت 30 روزه Catalyst حذف می کند، قیمت هدف را 150 دلار نگه می دارد

نوسانات فعلی در سهام ایالات متحده پس از گزارش نگران کننده مشاغل در هفته گذشته همراه با افزایش نرخ بهره در ژاپن، که آخرین مورد در برهم خوردن پیوند ظریف متغیرهایی است که سیستم مالی جهانی را تشکیل می دهد، به وجود می آید. در آخر هفته، Berkshire Hathaway متعلق به وارن بافت نیز سهام خود را در اپل کاهش داد، که به برخی از سرمایه گذاران نشان داد که بافت اکنون صدها میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد، زیرا او یک رکود در افق را پیش بینی می کند.

برای NVIDIA، که سهامش از زمانی که در اوایل سال جاری به اوج خود رسید تا به با ارزش‌ترین شرکت جهان تبدیل شود، بیش از 20 درصد از دست داده است، آگوست با یک ضربه مضاعف همراه شده است. پس از اینکه گزارش قبلی ادعا کرد که پردازنده‌های پیشرفته بلک‌ول هوش مصنوعی ممکن است به تأخیر بیفتند، سهام در طوفان فعلی بازارهای فناوری گرفتار شد و آخرین گزارش سیتی بر مشکلات آن افزوده است.

سهام NVIDIA در طول معاملات قبل از بازار.

طبق گفته سیتی، تاخیر احتمالی سه ماهه در تراشه‌های بلک‌ول انویدیا می‌تواند منجر به “افزایش تقاضای تراشه‌های H100/H200 توسط برخی از مشتریان شود، که باید به انویدیا کمک کند تا تاثیر کاهش فروش را کاهش دهد. در سه ماهه منتهی به ژانویه 2025. این بانک برآوردهای خود از فروش NVIDIA برای سه ماهه امسال را دست نخورده نگه می دارد و تخمین فروش NVIDIA Blackwell در سه ماهه ژانویه 2025 خود را تا 15% تغییر داده است.

سیتی معتقد است که NVIDIA با در اختیار داشتن 90 درصد از سهم بازار، در درازمدت بازار پردازنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی را رهبری می‌کند، اما در صورت تحقق این تاخیر، رقیب کوچک‌تر این شرکت AMD می‌تواند در نهایت سود ببرد. از آنجایی که بانک بر این باور است که هر گونه تأثیری بر فروش ژانویه به سه ماهه آوریل منتقل می شود، «26 سال مالی (CY25) برآوردهای خود را عمدتاً بدون تغییر باقی می گذارد و اکنون فرض می کند[s] پتانسیل ایالات متحده محدودیت‌هایی برای پردازنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی B20 که سال آینده به چین ارسال می‌شوند.”

گزارش که ادعای تأخیر در تراشه های بلک ول NVIDIA را مطرح کرده بود، همچنین تأکید کرد که این شرکت به برخی از بزرگترین مشتریان خود در مورد تاخیر اطلاع داده است. . گزارش دیگری در مطبوعات چین نشان می دهد که شریک تولید NVIDIA، TSMC ظاهراً مشکلی را در اتصال تراشه مشاهده کرده است، و بیانیه NVIDIA در پاسخ به این موضوع اشاره کرده بود که “تقاضای Hopper بسیار قوی است، نمونه برداری گسترده Blackwell آغاز شده است، و تولید فراتر از آن، ما در مورد شایعات نظر نمی دهیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل