در میان آشفتگی بازار، انحلال ارزهای دیجیتال از یک میلیارد دلار فراتر رفت 

در میان آشفتگی بازار، انحلال ارزهای دیجیتال از یک میلیارد دلار فراتر رفت 

بازار ارزهای دیجیتال در شرایط نزولی سرگردان بوده و منجر به انحلال بیش از 1 میلیارد دلار شده است.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط Coinglass، کل نقدینگی‌های ارزهای دیجیتال به ۱.۰۶ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش ۴۵۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. تقریباً 85 درصد، به ارزش 900.6 میلیون دلار، متعلق به موقعیت های معاملاتی طولانی است – معامله گرانی که انتظار افزایش بیشتر قیمت برای معاملات خود را داشتند. 

نقشه انحلال‌های رمزنگاری – 5 اوت | منبع: Coinglass

داده ها نشان می دهد که بیش از 278000 معامله گر در 24 ساعت گذشته منحل شده اند. بزرگترین انحلال در صرافی رمزنگاری Huobi اتفاق افتاد و 27 میلیون دلار ارزش داشت.

بیت کوین (BTC) 362 میلیون دلار نقدینگی و اتریوم ( ETH) با 345.7 میلیون دلار انحلال در روز گذشته از نزدیک دنبال می‌شود. 

بر اساس داده‌های Coinglass، بایننس با 412 میلیون دلار نقدینگی – 342.6 میلیون دلار لانگ و 69.9 میلیون دلار شورت، پیشتاز نمودار است. صرافی کریپتو OKX با 319.4 میلیون دلار نقدینگی – 261 میلیون دلار لانگ و 57.9 میلیون دلار موقعیت معاملاتی کوتاه در رتبه دوم قرار گرفت. 

در نتیجه، بر اساس گزارش Coinglass، مجموع بهره باز ارزهای دیجیتال 18.7 درصد کاهش یافت و در حال حاضر در 47 میلیارد دلار قرار دارد. 

افزایش انحلال‌ها زمانی رخ می‌دهد که بازار ارز دیجیتال گسترده‌تر با یک طوفان نزولی مواجه است. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 13.4 کاهش یافته است. ٪ در 24 ساعت گذشته و 1.94 تریلیون دلار است.

از سوی دیگر، کل حجم معاملات روزانه کریپتو 155 درصد افزایش یافت و به مرز 220 میلیارد دلار رسید.

بیت‌کوین، ارز دیجیتال پیشرو، در 24 ساعت گذشته 12 درصد سقوط کرد و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 52880 دلار معامله شد. قیمت این دارایی برای مدت کوتاهی به 49121 دلار کاهش یافت و ارزش بازار آن در اوایل امروز به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافت.

قیمت BTC – 5 آگوست | منبع: crypto.news

برخی از تحلیلگران معتقدند که یکی از دلایل بالقوه رکود در بازار، تشدید روابط ایران و اسرائیل است تعارض، که می تواند سرایت گسترده تری را در بازارها – از جمله ارزهای دیجیتال – در سطح جهانی ایجاد کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل